Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2823
Har bare røykt pot før, nettopp ferdig med 11 dager med konstant pot-røyking. Min faste dealer er helt tom for pot, så fikk i stedet en ganske stor brun klump av ukjent merke. Har egentlig sett ned på brunt, siden jeg alltid har valgt pot i stedet uten spørsmål.

Det jeg opplever, er at hver gang jeg røyker det, blir jeg monstertrøtt og sovner kort tid etter. Og da sover jeg lenge. Sov 12 timer etter en nattings, det er ikke normalt for meg.. Hva er det med brunt som får meg til å bli så trøtt? Blir veldig ruset, men umulig å ikke sovne.

Personen jeg fikk det av pleier å holde en skyhøy kvalitet, bare så det er sagt.
Bruk mindre hasj i mekket ditt. Ta færre trekk av jointen.
Jeg pleier også å sovne etterhvert, men så har det vel kanskje en sammenheng med at jeg ofte røyker etter 12 på natta. Hasj inneholder som regel mest Indica, som gjør deg sløv, er vel der det ligger.
usynlig
Pirajaspøkelse's Avatar
Trådstarter
23 4
Sitat av cloudyminded9 Vis innlegg
Bruk mindre hasj i mekket ditt. Ta færre trekk av jointen.
Vis hele sitatet...
Røyker ikke mer enn jeg tåler, føler ikke at jeg blir alt for stein. Blir bare så trøtt. Så det er normalt med bruning?
Kan jo prøve etter en god natts søvn, og noen kopper kaffe, kanskje det hjelper.
usynlig
Pirajaspøkelse's Avatar
Trådstarter
23 4
Sitat av Daffie Vis innlegg
Kan jo prøve etter en god natts søvn, og noen kopper kaffe, kanskje det hjelper.
Vis hele sitatet...
Yepp, tror jeg prøver å fyre opp igjen, etterfulgt av en god dusj og et par kopper svart kaffe, så får vi se hvordan stemningen blir Håper jeg ikke sovner igjen, har sovet nok nå!
Du får forskjellige typer hasj, akkurat som du får forskjellige typer gress. Noen gjør deg mer trøtte en andre, sånn er det bare. Det er faktisk en helt verden av strains å prøve ut
Sitat av Pirajaspøkelse Vis innlegg
Røyker ikke mer enn jeg tåler
Vis hele sitatet...
Du gjør jo tydeligvis det.
Det kommer helt ann på plantematerialet som hasjen er laget av. Marijuana kan gi "tyngre" rus enn enkelte typer hasj - vanligvis gir hasj en "tyngre" effekt.

Jeg ser ned på marijuana. Det finnes ikke noe bedre enn sikkelig god hasj (tørrsikt, vannhasj, kvalitets import-hasj). Det er ikke uten grunn at de fleste cannabisdyrkende bøndene tradisjonelt videreforedler plantematerialet (hovedsaklig toppskudd - marijuana) til hasj. God hasj: http://tribes.tribe.net/bubblebagsha...4-2b286f5cf536

10 gram marijuana tilsvarer som regel ca 1 gram hasj...
Sist endret av sonmarak; 13. desember 2012 kl. 20:01.
Jeg også blir vanligvis veldig søvnig av brunt, men kan anbefale å drikke kaffe eller energidrikk, for min del blir effekten av slikt veldig forsterka og da blir det plutselig noe annet hvertfal i en liten stund.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Husker jeg alltid hadde trøtthets problemet selv når jeg var nuub long time ago..

Når vi satt kompiser eller venniner og så film på kvelden f.eks og fyra....ble alltid trøtt som ei HORE, og sovna... HVER gang.

Spar bønna til dagtid, dra ut og finn på noe og fyr, much better than moviejoints
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
I mine erfaringer er det ofte hasj av lav kvalitet man blir mest trøtt av. Prøv å skaff bedre kvalitet, eventuelt røyk tidlig på dagen med noe brus/energidrikk/kaffe.
ja man blir trøtt av dette