Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1609
Hvor blir det av Tuborg Classic i butikkene a? Mulig det bare er hølet jeg bor, avskåret fra alt. Ikke sett denne gagakh-ølen på lenge. Ufattelig tragisk.
Jeg savner også denne ølen. Før så var den for meg vanlig på Rema 1000 butikker. Den er også observert på Coop.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan sjekke på fabrikken i morgen om den fortsatt er der i hvertfall
Var å finne på den lokale extraen min.
Denne selger de jo over alt?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finner den ikke til salgs i noen vanlige butikker på nett værtfall. Ser heller ikke at Ringnes har den i produktsortimentet sitt
Bare for å sjekke at vi snakker om samme sorten

Det er denne du mener;



Og ikke denne?

Sitat av NoillStress Vis innlegg
Bare for å sjekke at vi snakker om samme sorten

Det er denne du mener;



Og ikke denne?

Vis hele sitatet...
Ingen av de. Den har designet til den øverste, med 0.5l boks.
Jaja, men da snakker vi om den samme, det som faktisk er den klassiske versjonen i allefall
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Jaja, men da snakker vi om den samme, det som faktisk er den klassiske versjonen i allefall
Vis hele sitatet...
I Danmark ja
Drikker litt tuborg for tiden, men aldri hørt om denne er den god?
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Drikker litt tuborg for tiden, men aldri hørt om denne er den god?
Vis hele sitatet...
100x bedre enn vanlig Tuborg!! Sist jeg så den var 2-3 år sida.
Aldri sett classic i Norge før, men det er min go to ettersom jeg bor i DK! Håper dere finner den da den er nydelig§
Snart komme kylle-kylle i hyllene, nå til påske, håber dere får sjangsen til og få fatt på den og!
Denne har jeg aldri sett før, innteresant.
Er i danmark for tiden, har ikke sett den her heller, annet design kanskje? Samtlige puber selger tuborg grøn, men kan ikke si jeg har lagt merke til denne.
Sitat av JohnnyNonsens Vis innlegg
Denne har jeg aldri sett før, innteresant.
Er i danmark for tiden, har ikke sett den her heller, annet design kanskje? Samtlige puber selger tuborg grøn, men kan ikke si jeg har lagt merke til denne.
Vis hele sitatet...
Bare spørr efter en classic, så får du den! Vil anbefale deg og spørre etter en gylden dame og! Guld tuborg er mega god
Sitat av puppetwar Vis innlegg
Bare spørr efter en classic, så får du den! Vil anbefale deg og spørre etter en gylden dame og! Guld tuborg er mega god
Vis hele sitatet...
Takk for tips. Skal testes ikveld.