Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1261
Hvor ofte spiser du godteri og/eller snacks som potetgull etc?

Noget random spørsmål, men ble oppriktig nysgjerrig på folks vaner. Dette litt fordi jeg har vært gjennom en lengre periode nå med ekstremt sunt kosthold og ønsker å leve litt mer som normalt igjen.

Sleng gjerne på vekt og generell helse og.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
En gang i uken, kanskje to? Orker aldri spise så veldig mye godteri eller potetgull om gangen, men kan være godt med litt chips og en øl til tippekampen, eller en håndfull smågodt om man skal se en film en kveld. 26 år, 80kg, frisk og rask.

Edit: ser selvfølgelig ironien i brukertittelen min nå i ettertid, men denne er noen år gammel
Sist endret av FatMan; 26. august 2023 kl. 19:27.
Prøver å holde det til lørdag. Da er det litt snacks og 1 eller 2 striper sjokolade. Forsøker å unngå godteri ellers, men noen ganger i måneden blir det litt. Hender det blir noe chips eller pop corn på fredag. Alltid pop corn på kino. Drikker litt for ofte (ikke mye av gangen). Har ellers et litt rart kosthold. Spiser lite ila dagen. Litt frukt, kanskje en pakke kyliingpålegg, en del kaffe og vann, brødskive til mellommål. Så blir det en greit stor middag. Har bare blitt sånn. Er 180, 73 kg og aktiv.
Hver eneste dag stortsett. Altfor glad i å slappe av foran tvn med en pose potetgull og en iskald pils eller cola. Ikke så veldig mye godteri, men har alltid noe liggende i skapet så det blir jo litt av den sorten også, kanskje ikke hver dag men relativt ofte.
Sier heller ikke nei til en sjokoladebit, wienerbrød etc til kaffen, om det er lørdag eller tirsdag bryr meg veldig lite.

Helsa er ifølge legen bra, og vekta har vært stabil i årevis, normal BMI. Går til legesjekk annet hvert år i forbindelse med jobb.

Det skal sies at i periodene jeg er på jobb lever jeg noe sunnere med stabile og skikkelige måltider etc, men brus og slikt blir det uansett hver dag.
Sist endret av JohnnyNonsens; 27. august 2023 kl. 04:55.
Nesten hver dag. Er en drittvane som er vanskelig å venne av.
Hender jeg smaker litt når jeg er på besøk hos folk.

Men ikke noe jeg selv har i huset.

Sååå.. kanskje 3-4 ganger i året.
Til anledninger når folk byr. Sliter med overspising, så det å kutte godteri var en enklere måte å kutte kalorier, en å spise mindre.
Jeg? Aldri
Dama? Hver dag
Kan ikke ha søtsaker i hus uten at det er borte samme dag som det er handlet inn , så har en greie på at jeg holder det til lørdager. Passer på å ha masse grønne epler og usaltede nøtter i hus om jeg skulle få cravings.
Sist endret av Bjørneboe; 27. august 2023 kl. 11:06.
to ganger i uka.
Handler aldri selv. Spiser kanskje 1 twix på jobb om dagen
BRAND ∞ STRONG
To tre ganger i uka.
Voksen mann, flaut.
Sist endret av vindaloo; 27. august 2023 kl. 23:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.