Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 434
Har slitt med søvnvansker de siste årene, og lurer på hvor lenge Apodorm påvises I urinen, når er den med sikkerhet ute? Kan antagelig få benzo utskrevet, har fått det tidligere, men synes ikke det er verdt å lage vaner det vanskelig å bryte om det ikke er veldig nødvendig. For øyeblikket tenker jeg ett par Apodorm i ny og ne får holde, men vil ikke innta noe før jeg hører fra andre som har erfart tiden det tar før de er helt ute. Hva kan gjøres for å maksimere utbyttet, utover inntak av alkohol noe jeg helst vil unngå.
Halveringstiden er på opptil nesten 2 døgn, så det er kanskje usporbart i urinen etter ca. 7-14 dager.
Du kan forsterke effekten med Lyrica.

Men ser ikke helt poenget med å skjule det visst du kan få det utskrevet.
Sist endret av einsteindragon; 17. februar 2024 kl. 15:23.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Får du de av lege så kan de jo bare slå så hardt ut de bare vil. Tar selv 1-2 apodorm en sjelden gang i ny og ned da jeg sliter med periodisk insomni. Siden jeg ikke tar det daglig men 1-2 ganger i uken vil jeg som regel dysses i søvn av 1, men på ekstra harde kvelder med mye spenninger i kroppen så er den muskelavslappende effekten veldig hjelpsom til innsovningen, samt i motsetning til z-hypnotika (Imovane/stilnoct aka Zopiclon/Zolpidem) varer effekten lenger og jeg unngår da som oftest også uønskede oppvåkninger i løpet av natten.