Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 559
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallo.
Jeg har Xanax som har ligget i en snus-boks i en måned eller to. Er den fortsatt trygg å ta? Kanskje et litt dumt spørsmål, men samme faen, jeg vil heller spørre før jeg hopper uti det.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
BTW: den var ikke slik for noen uker siden, og ja jeg vet det er Xanax, fordi jeg kjenner igjen effekten av de jeg tok fra samme batch.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er også verdt å nevne at det jeg tenkte på er at den smuldrer opp ved berøring, men det gjør ikke resten av pillene som ligger pakket inn.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går helt fint, da jeg trappet ned på xanax la jeg det jeg kunne ta hver dag i dosetter. Mot slutten var dosen 1/4 pille, de var delt opp måneder i forveien. De ble veldig porøse
men med samme virkning.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Konge! Takk for svar ��
▼ ... over en måned senere ... ▼
Veit hvertfall om det var "bikkje-bein/staver" 2mg, veit jeg de smuldra utroooolig lett opp og blei mel i kjeften relativt kjapt. Dette var da norske hentet på apotek. Mens de små blå ksalol, smelta mer før de blei til pudder. Men smaken er jo absolutt til å kjenne igjen om man veit hvordan Alprazolam smaker, samme med Diazepam(Valium). To veldig bitre smaker med hvert sitt lille særpreg