Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2911
Hei.

Sitter i krise her, uten rullepapir, og har funnet frem og klipt opp matpakkepapr, men vet ikke hvordan jeg skal feste greiene. Tips?! haster!! tusen takk!
om du har noe ståltråd kan du jo lage to ringer som holder papiret på plass, og flytte den ytterste "ringen" etterhvert som du røyker?
Lag gjerne ett lite håndtak på den ytterste biten så du slipper å brenne deg på fingrene
Matpapir er helt for jævlig. Har du evt en bibel så funker det, mye tynnere papir. Heller ta en tur på bensin stasjonen å kjøp
Lag en pipe av en gulrot.
Trådstarter
91 8
gode tips gutter. Jeg løpte til bensinstasjonen, men var 2 minutter for sen. Er dessverre ikke kapabel til å kjøre en bil nå.. Tar gjerne flere gode tips!

Btw, noen som har tips til hvordan jeg kan lage en pipe uten rist? Eller y
Om du ikke bor i gokk er det sikkert noen freakere som kan hjelpe. :P
Trådstarter
91 8
Flere tips??
lag en eple bong.
Trådstarter
91 8
Har ikke eple!! hjelp,
flaskebong er en klassisker om du har en 0,5 l flaske og aluminumpapir

bruk ganske mye spytt, så går det nok
hmmm...spis det..
Trådstarter
91 8
Er det noen som har tips til rist? Som jeg kan legge "tobakket" oppå?
Som sagt tidligere funker bibelpapir knall. Du kan bruke limet bakpå et frimerke til og binde sammen. Hvis ikke lag en bong av en colaflaske og litt sølvpapir. Kun fantasien setter grenser
Sidene inni en bibel funker veldig bra til rullepapir, just saying.
Sitat av Kurwa Vis innlegg
Er det noen som har tips til rist? Som jeg kan legge "tobakket" oppå?
Vis hele sitatet...
Tyder det på første 1-2 postene dine som at du helst vil/er størst fan av en jonas ?
Der har desverre lite å komme med hvis du mangler skikkelig papir :/

Derimot, hvis en bong/pipe funker i nødstilfelle så har du kanskje en vask i huset du kan låne ei rist fra ?
Da funker isåfall ei 0.5L flaske, koppnøkkel + rist..regner med du skjønner resten selv =) ? Funker så klart uten koppnøkkel også, du må bare være litt mer forsiktig da det gjerne kan være litt tricky og få rista skikkelig fast
I hvert fall for kvelden, til du kan få tak i en maiser/papir når ting åpner senere i dag
Sist endret av Hightime; 11. desember 2011 kl. 01:24.
Trådstarter
91 8
fant ikke noe i vasken, men mekket en pipe av en flaske, og alufolie, funker som faen. men det er ikke livsfarlig å bruke rist av alufolie?
Sitat av Kurwa Vis innlegg
fant ikke noe i vasken, men mekket en pipe av en flaske, og alufolie, funker som faen. men det er ikke livsfarlig å bruke rist av alufolie?
Vis hele sitatet...
Da burde i så fall jeg vært død for lenge siden ^^ Par år siden jeg sist brukte alu nuh men..
Men så er det vell diskutert opp i mente om alu folie avgir div ekle stoffer når den blir varm/brent..For å være helt sikker så kan du godt brenne folien en gang før du lager ei rist av den
neida det går bra, kos deg
Trådstarter
91 8
tajkk.......
som svar på lim spørsmålet ditt ...
bibelpapir og en tynn stripe syltetøy som lim .. funker bankers