Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1018
Hei. vis per og mange andre satt utenfor ett kjøpesenter, og utenfor kjøpeseneteret er det mange vinduer. så lener per seg inntil vinduet, per er ganske stor og krafitg. og plutselig knuste hele ruta. per og resten av folket sprang som faen. tror dere per kan bli tatt for dette vist vinduet var 10 meter unna en bank hvor det sikkert er kamere?
ja, det tror jeg. Hvorfor løp per? hvis vinduet pluttselig knuser av at per lener seg mot det? Per kunne jo blitt skadet, og fått dollar$$ av butikken som hadde så dårlige vinduer??

Eller har per, pål og espen askeladd vært ute på faenskap å knust ei rute, løpt unna, kommet på at det er kameraer i banken like i nærheten, og prøver roe paranoiaen med å spørre på freakforum om det er lov å knuse ruter?

Enkelt å greit, hvis noe(n) så deg og du kan identifiseres, så blir du tatt. Ingen liker å få ruta si knust
hva vis per er den som ofte finner på mye faenskap og per og kompisene alltid får skylden vis noe går gallt? bare at denne gangen var det ikke meningen at noe skulle gå galt liksom.
hahah, digger denne per greia.

Anyways, OM vinduet bare plutselig knuste av at Per forsiktig lente seg inntil råder jeg per og ringe personen som eier vinduet. Vinduet skal tåle noe grei vind også. Tenk om et barn skulle lene seg inntil og dermed bli skadet, kom per fra det hele uskadd er alt bra.

Om per gjorde faen bør Per enten trå opp ansvarlig, eller håpe på det beste, opp til han.
Synes per skal skade hendene sine på glasset for og få penger samt virke uskyldigere sidn han lente seg forsiktig
Ytterst få moderne vinduer knuser fordi Per lener seg inntil det. Per har nok gjort noe annet enn å bare lene seg inntil. Per er redd for straff.
jeg synes Per skal skamme seg.
enn at Per som ellers aldri gjør noe galt, kunne finne på og lene seg imot et vindu.