Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 691
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4 rivotril i starten av uka gjorde meg pratsom og fin ut hele uka, men nå får jeg nesten mer angst, mest for å snøvle og snakke usammenhengene.

Noen i samme båt? Må sies at jeg hadde høy toleranse den gangen da
normalt og sunt å kjenne på angst rundt å bevisst skade seg selv..
Anonym bruker
"Sikker Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Benzo kurerer ikke angst, bare ruser den vekk. Angsten føles mye sterkere når man slutter med benzo fordi kontrasten blir stor, og man har mange fler ting å angste over av alt det idiotiske man har gjort og sagt på rivotril.

Toleransen din har økt og du er klar over at det er et rusmisbruk du har, helt sikkert gjort litt rare ting på rivo og, og blir enda mer bevisst enn før på deg selv og hva andre merker/tror/syntes = mer angst.

Er i denne fasen det er lett å ende opp som isolert pillenarkis fordi man hverken tør å gå ut eller klare seg uten pillene.
Det har noe med at ditt nye nullnivå er på 4 rivotril. Du hadde angst før du starta, og nå er ditt nye nullpunkt på 4 rivotril, altså du har angst igjen. En pause vil resette toleransen og gjengi effekten - for en stund