Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 7500
Var hos legen idag, han spurte om det var greit han tok urinprøve, jeg sa jeg ville helst ta den i morgen. Han sa hvis jeg hadde presentasjonangst kunne jeg evt ta en blodprøve. Forrige uke røyket jeg fra torsdag til i går, kanskje 7-8g til sammen, røyket også uken før der, rundt 4-5g, før det hadde jeg vært clean i to uker. Sitter da thcen i blodet om jeg tar blodprøve i morgen? Evt har jeg lest mye om certo syltepulveret på 420magazine og mange andre steder, så har da kjøpt to pakker og to gule powerade. Tenker å ta den ene i kveld, blandet med powerade og den andre i morgen før prøven. Er det noen her som har erfaring?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sats på blodprøve. Deteksjonstida er kortere i blod enn urin.
Altså vist du har røyka daglig i 2 uker å stoppet i gård,
Hadde holdt meg hjemme fra den legetimen, sant som slashdot sier at blodprøve er veien å gå om du møter opp men enten må du satse på at utstyret deres ikke funker eller bli hjemme. Fines detox drikker på markedet men hvor effektive de er blir diskutert begge veier.
http://freak.no/forum/showthread.php...62#post3266262

Om du hadde holdt deg clean i disse to ukene hadde du sluppet å tenke på dette nå. Du fikk mange svar i tråden, har du lest de? Hadde nok ikke turt å satse på powerade og syltetøypulver, som slashdot sier er blodprøve tryggere, det bruker omtrent 48 timer før det er ute av blodet. Synes dog det er rart at legen tillater blodprøve når det er cannabis det skal testes for...
Sist endret av inabsentia; 2. november 2015 kl. 16:07.
Hvorfor skal du ta urinprøve? Om det ikke er for å sjekke etter knark, så er det ingenting å bekymre seg for. Helt vanlig å ta urin/blodprøve på f.eks helsesjekk osv. Knarken må de se etter for å finne den, og det gjør de ikke på en standard blod/urinprøve.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Hvorfor skal du ta urinprøve? Om det ikke er for å sjekke etter knark, så er det ingenting å bekymre seg for. Helt vanlig å ta urin/blodprøve på f.eks helsesjekk osv. Knarken må de se etter for å finne den, og det gjør de ikke på en standard blod/urinprøve.
Vis hele sitatet...
Og det kan du se på arket hvor legen merker av for hva å teste etter.


Hvis du er tvunget til URINPRØVE så drikk massevis av vann, start nå. Da kan du i beste fall få en falsk positiv, da serumet er negativt, men thc kan slå ut, dvs ikke gyldig i rett.
Først var det Zalo, skrev mange innlegg for å forsøke å forklare akkurat hvordan sånt virker. Regner med det er innsendingsprøver som blir lab analysert. Det eneste som kan skje av å tilsette zalo, syletøypulver(du har fantasi, det skal du ha) etc, er at du risikerer at laborantene fatter mistanke når det skummer av beholderen med piss. Syltetøypulver, som Jam liksom? Gelepulver neste da eller, så hele driten stivner?

Men ja, pisset ditt blir sendt inn og grundig analysert og testet. De sjekker feks både PH og keratininnhold. Keratin er det håret ditt og neglene dine er laget av, og det finnes i piss og de ser hvor "sterkt" pisset er. Keratininnholdet er høyest i morgenpisset og når du ikke har drukket på en stund, er derfor de ikke vil du skal drikke noe særlig i timene før prøven. Prøver du å vanne ut pisset for mye, enten ved å drikke mye først eller tilsette vann rett i prøven, så får du en merknad på svarresultatet og prøven er egentlig ikke gyldig - selv om jeg har testet positivt å en prøve med for lavt keratin.

PH er en annen sak. Pisset skal være mellom ca 4.6 og 8. Havner du utenfor grenseverdiene her blir mistanken om at du har gjort noe muffens stor. Har du testa PHverdien på pulveret og zaloen? Vet du hvordan det kommer til å påvirke PHen?

En ting zalo og syltetøypulver ikke kommer til å påvirke, er hvorvidt de finner rester av stoffbruk i urinet ditt. Disse analysene er grundige og det skal MYE til før du pisser negativt med positivt piss, jeg vil tro det grenser til det umulige - selv om rivotril etter min erfaring er et wild card. Har pissa positivt etter 10 dager clean, med normalt forbruk på forhånd, men også negativt et par dager etter siste inntak, også her normal dosering. Aner ikke hvorfor, men tror ikke metabolittene til rivotril hovedsaklig skilles ut gjennom urin.

De tar pisset og finner ALT de leter etter dersom det finnes målbare verdier av det i pisset. På labtest er det stort sett målbart dersom det er der i det heletatt, men jeg TROR at hvis verdien er ekstremt lav, så blir svarresultatet negativt selv om det står på resultatarket at det er funnet noe - dette er jeg ikke helt sikker på. Så om du har i syltetøypulver, og la oss si at det på magisk vis ikke forkludrer utseendet, lukt, konsistens eller PH på prøven. Hvordan i alle dager skal noe du tilsetter prøven hindre dem i å finne det de leter etter? Det blir ikke "skjult" av syltetøypulver eller "vasket vekk" av zalo. Det er helt umulig. Metabolittene de søker etter finnes jo der ennå!!! Bare at det finnes whatever du tilsatte prøven i tillegg!


Det er én måte å pisse 100% sikkert negativt, og det er å levere rent piss. Du kan fryse ditt eget piss når du er clean. Har du mulighet til å tilsette noe i prøven etter du har pissa, har du mer enn god nok tid til å levere piss som ikke er ditt. Du trenger bare en måte å oppbevare det varmt på kroppen i en beholder du kan åpne og lukkes lett. Kompis sitt piss funker også. Men ikke lever samme pisset 100 ganger på rad med akkurat samme keratininnhold og PH-verdi, da skjønner legen din eller hvem som enn ser resultatet hva som foregår med en gang. En easy fix er å levere uutblandet først, så har du på litt vann, så litt mer neste gang, og så litt mer, før du kanskje går tilbake og bruker det rent igjen, og en gang kanskje du vanner det ut 60%, hvem vet? Bare pass på at pisset er helt fritt for noe de kan finne og at det er varmt dersom du må gi koppen til noen etterpå, og at du ikke får samme verdier på prøven hver gang.

Ta blodprøve hvis du ikke har noe valg eller noen løsning i morgen. Det går sikkert bra. Men drit i nattingsen i kveld da
Sist endret av TrippyKing; 5. november 2015 kl. 00:59.
Rivotril har en halveringstid på 72 timer, tror jeg. Xanor har 48 timers halveringstid(jeg får begge av lege). Og selfølgelig fungerer det ikke å fryse pisse ditt. Men drikker du massevis av vann, og har fucka keratininnhold? Så kan de ikke ta deg med mindre du innrømmer at du har røyka.

Jeg røyker ikke nå for tiden, men jeg drikker uansett sikkert 4 liter vann om dagen (uvane etter land som er varmere).
Sist endret av SkittenKanyle; 5. november 2015 kl. 01:16.
Sitat av SkittenKanyle Vis innlegg
Og selfølgelig fungerer det ikke å fryse pisse ditt.
Vis hele sitatet...
Det fungerer kjempe fint... Varer 6-18måneder i fryseren før det begynner å bli dannet GHB... Holder noen dager i kjøleskapet....





Tre måter jeg har tenkt på, men aldri testet, om du ikke har mulighet til å ordne rent urin.
Du kan du dra til en barnehage, klippe over hengelåsen på søplekassa og vri opp tissebleiene... Fungerer dårlig når det er varmt ute, da råtner ting fort...
Eller du kan bruke urin fra hund/katt/husdyr...
Eller du kan ta rent urin, koke ut vannet og spare på pulveret.. Så blande det ut med vann for å lage rent urin når du trenger det
Sitat av SkittenKanyle Vis innlegg
Rivotril har en halveringstid på 72 timer, tror jeg. Xanor har 48 timers halveringstid(jeg får begge av lege). Og selfølgelig fungerer det ikke å fryse pisse ditt. Men drikker du massevis av vann, og har fucka keratininnhold? Så kan de ikke ta deg med mindre du innrømmer at du har røyka.

Jeg røyker ikke nå for tiden, men jeg drikker uansett sikkert 4 liter vann om dagen (uvane etter land som er varmere).
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle du ikke kunne fryse piss, og hvorfor er det en selvfølgelighet?
Du kan slippe unna med lavt keratininnhold en del ganger ja... Men ikke konsekvent. Da vil nok legen din ringe deg og lure på hva faen du driver med.

Rivotril 18-20 og xanor 10-12 dersom du er ung og frisk, med variasjoner. Halveringstiden er en indikator for hvor lang tid det tar, ja. Men se litt på internett så ser du hvor fantatisk mange som har pisset negativt med masse rivotril innenbords. De hadde sikkert ikke mørkebrunt piss, men halveringstiden er ikke svaret på alt. Det er ikke så enkelt, det er også andre faktorer som avgjør. Hvordan skiller kroppen ut metabolittene, feks? Det er også relevant.



Sitat av Novice Vis innlegg
Tre måter jeg har tenkt på, men aldri testet, om du ikke har mulighet til å ordne rent urin.
Du kan du dra til en barnehage, klippe over hengelåsen på søplekassa og vri opp tissebleiene... Fungerer dårlig når det er varmt ute, da råtner ting fort...
Eller du kan bruke urin fra hund/katt/husdyr...
Eller du kan ta rent urin, koke ut vannet og spare på pulveret.. Så blande det ut med vann for å lage rent urin når du trenger det
Vis hele sitatet...
HAHA artige forslag. Vri opp bleier, faktisk. Tror det blir vanskelig å få vridd ut noe særlig urin, bleier absorberer voldsomt, men det finner du vel ut om du prøver.
Ville undersøkt litt før jeg brukte dyreurin. Jeg vet ikke hvor nøye de sjekker hver prøve, men de holder på med det dagen lang og dyreurin lukter annerledes. Det er også skummelt å bruke gammelt piss siden det begynner å lukte noe ekstremt, funker et par ganger.
Det eneste jeg VET de sjekker er keratin og PH. Men det finnes masse det går an å måle for å verifisere urinen, er derfor jeg også er skeptisk til syntetisk urin til lab-prøver.
Protein, Glukose, Blod, Nitrit, Leukocytter, pH, Ketoner, spesifikk vekt er noe som enkelt kan undersøkes. Om de gjør det, vet jeg som sagt ikke. Men det er noe å ha i bakhodet.
Ang den siste ideen din, haha, oppfinsomt! Men er du sikker på at pisset blir rent etterpå? Tror du alt fordamper? Hva er det som ligger igjen, pulver sa du? Salt? Hva inneholder det da? Uansett, veldig kreativt og morsomt.
Sist endret av TrippyKing; 5. november 2015 kl. 05:19.
Syltepulver fungerer perfekt, kjæresten testet det ut for noen måneder siden. Han har røyket konstant i 7 år, så stol på pulveret.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hvordan går enn frem med syltepulveret?
Spiser det? Hvor mye?