Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 13568
Hei har 1 brett med Oxycodone her og lurer litt på hvaslags rus jeg kan ha i vente....
Om du deler med meg så skal jeg fortelle deg.

Neida, bare søk her på forumet, er en del tråder om det, eller om du er skilla i engelsk så kan du lese masse om stoffet her =)

Ellers kan jeg nevne kort, euforisk, alt føles godt, alle musklene i kroppen er avslappet og alt er herlig, men nå snakker jeg om 20mg, ikke en hel brett.
Sist endret av Dr.Feelgood; 11. februar 2011 kl. 19:58.
Trådstarter
7 0
heheh takk

ingen som har noe mere å komme med ?
Sitat av rightin2 Vis innlegg
heheh takk

ingen som har noe mere å komme med ?
Vis hele sitatet...
Kan også nevne at det kan forekomme bivirkninger som kvalme, vanskeligheter med å urinere og forstoppelse i ettertid, det er det jeg har merket i hvertfall etter å ha prøvd opioider.
Sist endret av Dr.Feelgood; 11. februar 2011 kl. 20:04.
Trådstarter
7 0
hvordan burde det doseres?
Sitat av rightin2 Vis innlegg
hvordan burde det doseres?
Vis hele sitatet...
Regner med du har piller? Hvor mange mg er per pille? Jeg ville ha begynt med 20 mg i hvertfall og ventet i et par timer, om det ikke holder så tar du 10 mg til. Jeg kjenner ikke rusen før 1 time etter inntak, men tror det har litt å si om du har tom mage eller ikke.
Sist endret av Dr.Feelgood; 11. februar 2011 kl. 20:15.
Trådstarter
7 0
ja har piller, det er 10mg
Sitat av rightin2 Vis innlegg
ja har piller, det er 10mg
Vis hele sitatet...
Da er det bare å svelge dem med vann. Personlig tips, sett på chill musikk, slå av telefonen og slapp helt av i sofaen din

Men er sikkert noen som kommer med moralpreken snart, så kan like godt nevne det selv. Vær forsiktig med dosering og ikke bli for glad i pillene, er lett å bli glad i dem, så pass på
Sist endret av Dr.Feelgood; 11. februar 2011 kl. 20:22.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Da er det bare å svelge dem med vann. Personlig tips, sett på chill musikk, slå av telefonen og slapp helt av i sofaen din

Men er sikkert noen som kommer med moralpreken snart, så kan like godt nevne det selv. Vær forsiktig med dosering og ikke bli for glad i pillene, er lett å bli glad i dem, så pass på
Vis hele sitatet...
Ingen moralpreken, bare misunnelig på deg! Har våte drømmer om oxycontin. hehe
Man blir hekta fort som f...Best å spise sjeldent å for all del ikke ta for mye ofte når man går på slike preperater må man fort opp i dose slutter man å begynner i gjenn er det ikke lurt å ta samme dose som en brukte da man var vandt med stoffet,,

Synes de virker fortere på tom mage og om jeg drikker noe varmt med de som kaffe eller te..Ønsker jeg aldri har rørt dette da jeg begynte å ta dette oftere å plutselig bestemte denne type stoff over meg å euforien forsvinner men må ta det for å unngå å bli sterktsyk både fysisk og psykisk.
Heller ikke misunnelig har slike selv bare 20 mg. Ja du blir veldig glad i dem, jeg må ha en vær morgen deilige og våkne opp til og man kan jobbe som en gal en når du går på dem. Jeg vasker ned hele huset uten anstrengelser.
Ikke ta mer enn 10 mg første gangen. Jeg tok 20 første gangen og har aldri vært så stein i mitt liv. Mens nå kan jeg oppføre meg normalt på 20-30 mg selv om d er kun max 1 gang i mnd jeg tar.

Og jeg bruker i dele den i to, så blir det pittelitt midre depot effekt.
Må bare gjenta at disse er sterkt vanedannende - brukte de mye og var på 2 ukers avrusing i etterkant. De fleste bygger opp toleranse veldig lett - jeg tålte 2x80mg!
Sitat av Tønsberg SiV Vis innlegg
Må bare gjenta at disse er sterkt vanedannende - brukte de mye og var på 2 ukers avrusing i etterkant. De fleste bygger opp toleranse veldig lett - jeg tålte 2x80mg!
Vis hele sitatet...
Jepp, det er utrolig vanedannende, jeg har lov til å ta 330mg oxycontin og oxynorm i døgnet (3x 80mg og 3x 20mg).

Har du toleranse er det ikke noe problem å ta mye. Meste jeg noen gang har tatt på en gang var 4x80mg. Det kjentes ja, blei ganske borte den dagen.

Vet om folk som tar 6-8 80 mg pr. gang. Og de tar de rektalt, som igjen gir en ganske stor boost i rusen har jeg hørt.
Ikke å anbefale, hvis du ikke har meget høy toleranse.
slenger inn ett spørsmål her for å slippe ny tråd. Har fått tak i en 40mg depottabbelett med oxycodon. er lite innkjørt på opiater, men har spist en rivotril eller fem før. Er jeg safe til å kjøre i morgen formiddag om jeg spiser halve i kveld sammen med en fin spliff?
Spørs hvor mye du veier, men vil ikke anbefale det.
189cm 104 deilige kilo
Da kan det kanskje gå.

Men er du i tvil er det ikke tvil. Ikke sett andres liv og helse på spill.

Kos deg..
Prøver meg på litt under halve i kveld, så får se det an i morgen formiddag . Kjører ikke påvirket, så den saken er grei. Sover man godt på opiater? kanskje best sitte på en tre-fire vekkerklokker.

Takk for kjapt svar
Jeg sover fint, men spørs om du blir kvalm eller ikke.
satser på at cannabisen tar toppen av kvalmen om det skulle melde seg Forløbig går det veldig flott
Sitat av Onkel Smågodt Vis innlegg
slenger inn ett spørsmål her for å slippe ny tråd. Har fått tak i en 40mg depottabbelett med oxycodon. er lite innkjørt på opiater, men har spist en rivotril eller fem før. Er jeg safe til å kjøre i morgen formiddag om jeg spiser halve i kveld sammen med en fin spliff?
Vis hele sitatet...
Skal gå fint det, veier 39 kg mindre enn deg, og var helt fin i formen dagen etter. Og om cannabisen ikke fjerner kvalmen så spis rå ingefær, fjerner kvalmen
Sist endret av Dr.Feelgood; 27. februar 2011 kl. 23:20.
Hvordan gikk dette?

Kom du deg opp i tide?
Gikk bare bra, var oppe i tide, men ikke helt stødig, så holdt meg hjemme. Aldri vært så stein før i hele mitt liv.
Ang kvalmen så merket jeg lite til denne under selve rusen, men i dag har jeg vært litt småshaky.
Er det sånn at oxynorm og oxycontin inneholder det samme? Og hva kan man som en uerfaren opiatbruker forvente av en dose på 200mg?

Og i såfall burde man vel ikke drikke alkohol og ta benzodiazepiner ved siden av for det vil vel bare forsterke effekten til oxynorm som bare rakkern?

Note: Veier 64 kilo Hvis det har noe å si
Sitat av Trippa Vis innlegg
Er det sånn at oxynorm og oxycontin inneholder det samme? Og hva kan man som en uerfaren opiatbruker forvente av en dose på 200mg?

Og i såfall burde man vel ikke drikke alkohol og ta benzodiazepiner ved siden av for det vil vel bare forsterke effekten til oxynorm som bare rakkern?

Note: Veier 64 kilo Hvis det har noe å si
Vis hele sitatet...
Av en dose på 200mg + benzo og alkohol kan du forvente deg å dø.
ok nei, da unngår vi det
Sitat av Trippa Vis innlegg
Er det sånn at oxynorm og oxycontin inneholder det samme? Og hva kan man som en uerfaren opiatbruker forvente av en dose på 200mg?

Og i såfall burde man vel ikke drikke alkohol og ta benzodiazepiner ved siden av for det vil vel bare forsterke effekten til oxynorm som bare rakkern?

Note: Veier 64 kilo Hvis det har noe å si
Vis hele sitatet...
Ja, de 2 stoffene inneholder det samme virkestoff.

Dødelig dose er oppgitt til 60-80mg, for en uerfaren bruker.
Alkohol og benzoer forsterker ikke selve Oxyen, det forsterker selve alkoholrusen.
Og med den blandingen kan du også slutte å puste.

Så 200mg er nok i det meste laget
Skjønner! Nei, puste vil man ikke stoppe med
Sist endret av Trippa; 28. februar 2011 kl. 23:41.
Start med 10-15mg.

Det er enklere å spe på 5-10mg etter en time eller to enn det er å kvitte seg med for mye i blodet.

Og husk nå at dette er vanedannende som bare F!
den er grei
Sist endret av Trippa; 1. mars 2011 kl. 21:44.
Takker for gode svar her, blir en stund til neste gang, var ikke helt min type rus. Liker bedre danderingen man får av benzo
Ketorax er saken for kick og go' følelse i denne kategorien.

Oxy'er er mer som en god dyne.
Vil dere si 750mg diazepam i bytte mot 300mg oxy er en dårlig deal? :P
No deal, spør du meg.
utdyp det litt mer er du snill Altså 300mg oxy er ikke værdt 750mg diaz?

og et annet spm.

Si man har tatt 40mg en kveld, hvor mange dager/uker/måneder må det gå før man vil få samme funk?

På forhånd takk
Hvis det er du som får Oxycontinen er det en glimrende deal.

Du må kanskje vente så mye som en måned for ikke å få noen grad av tilvenning, men det er nok veldig individuelt.
Ja, men da gjorde kompisen min en god deal da Han byttet 75 diazepamer og fikk 10 slike 20mg's oxynorm, to 10mg's oxycontin depot og to 40mg's depot
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hørt man blir fort innspist på oxy. En dag spiser man 20mg, neste 40, så neste 60 også pluttselig var buddyen min oppi 140mg etter fire dager. Det det gikk helt fint. Han måtte nesten minne seg selv på å puste noen ganger, og seff ble han sløv som pokker. Men bare han sa til seg selv "HEI DU VÅKN OPP" så følte han seg nesten urusa helt til han lukte øynene igjen (tok bare 1-2 minutter før han lukket dem dog). Han blandet det til og med med masse diazepam. Sinnskyt hvor fort hjernen bygger og resistans og venner seg til stoffer som jeg tror hjernen mener og tenker er et ukjent og fremmed kjemikalie som den selv/sjelen/kroppen ikke har godt av.

Effekten han fikk på 140mg føtes ikke noe sterke enn andre gangen han tok det da han tok 40mg forresten. Merkelig. Oxycontin må være noe av det hjernen venner seg raskest til av alt jeg har hørt om. Jeg har null erfaringer med heroin og ingen venner som har tatt det så her kan jeg ikke uttale meg. Men innbiller meg oxy og hero er rimelig likt på mange måter. Dosering, funk osv. Unntatt at oxy er mer potent oralt.
Se også tidligere poster om tilvenning.

Vennen din bør ta en lang pause fra Oxy'er, tror jeg. Alt det du skriver er helt typisk, forøvrig.
Er 20 mg i overkant mye for en stor feit dundre på 160 kg uten toleranse?
Vanligvis ikke.
Det er ikke så mye nei, med tanke på vekten. Men siden du ikke har toleranse vil det nok gi deg en fin buzz jeg veier 42 kg og var stein som F i 8 timer på 20 mg første gang, men da veide jeg vel 48.
▼ ... flere år senere ... ▼
Tothep : å ta Oxynorm rektalt, går det greit da, siden det er kapsler?
Hva forskjell er det da iforhold til å droppe?
Raskere effekt?
-Får vel ikke bedre effekt, det er vel på samme måte det blir tatt opp på, av slimhinner?