Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 937
Hei, håper noen kan svare på dette: Ble tatt for promille med båt i lav hastighet uten at det hadde oppstått noen situasjon, så det var nok en rutinekontroll. Ble tatt med til stasjonen for blodprøve, der politiet som fulgte meg sa til politimannen i skranken at det ikke var mistanke om noe annet enn alkohol. Det ble tatt blodprøve og såkalt klinisk legeundersøkelse med diverse tester, som jeg klarte stort sett greit. Rekvirerer de alltid utvidet blodprøve (testing av alle vanlige forekommende rusmidler), eller kan de ha på bakgrunn av fravær av mistanke ha rekvirert blodprøve for kun alkohol (ordinær blodprøve)? Jeg hadde tatt en stripe kokain ca 4 timer før, og 3-5 natten i forveien, og følte ingen effekt av det- men legen kan ha ant ugler i mosen? Er det noen som kjenner rutinene her, bestemmer politiet på forhånd hva legen skal se etter og hva som det skal testes for? Ja- jeg vet at jeg er en kjempetulling.
Kokain forsvinner kjapt ut av blodet, ihvertfall med kvaliteten vi har i Norge vanligvis.

En kamerat ble tatt blodprøver av ifm mistanke om narkotika noen timer etter noen striper og han var helt ren.