Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1811
Hei Folkens.


Har tidligere brukt Koala som compiler for sass/scss til css.
Nå når jeg har begynt å bruke css flex får jeg bare feilmeldinger som f.eks: Invalid CSS after "flex": expected expression (e.g. 1px, bold), was ";")

Her skal det jo være display: flex; og ikke noe annet etter dette.
Dette godtar ikke koala.


Nå bruker jeg Sublime Text og lager egne themes i Wordpress.
På jobben bruker vi gulp til å fikse all compiling for oss, men dette har jeg da ikke tatt med meg hjem)

Vet noen hvordan man fikser dette med Koala, eller evt. scout? samme feilmelding på begge.
Eller om det finnes en fin funksjon / package i sublime text 3 som tar seg av compiling av scss til css.


Håper på noen gode tips.
Takk.

Ingen som har noen tips? Har prøvd forskjellige program og pakker igjennom Sublime, men til ingen nytte.
Sist endret av Nikon01; 5. mai 2018 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er du helt sikker på at du ikke har noen syntax-feil i CSSn i nærheten der? Finner ingen issues med flexbox på Koala. Flexbox er heller ikke så veldig nytt lengre, så rart om det er problemet.

Edit: Vil anbefale deg å sette opp gulp så du får samme oppsett som på jobb (om det er jobben du tar med hjem i allefall).
Sist endret av Yochi; 6. mai 2018 kl. 00:56.