Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2332
Dette er første gang jeg har skrevet en rapport så håper den blir bra, og gjerne kom med tilbakemeldinger.

Når: 24.07.18
Hvor: Leiligheten min og et lite vann i området.
Hvem: Meg og ei god veninne som var trippsitter
Hvor mye: Sies at det skulle være 220ug

Kan vel skrive litt kort om meg først. Jeg er ei jente på 20 år, 166cm høy og 48kg. Har hatt diagnosen panikkangst og depresjon i 6 år nå, og alltid hatt et rart forhold til mat og min egen kropp. Har hatt en god periode nå der jeg har brukt en del benzo piller for å få rus, helst til blackout stadiet.

Klokka nærmer seg 20.30 og det var da jeg skulle legge taben under tunga, men venninna mi ble forsinket fra jobb så fikk ikke tatt den før 22.55, 30 minutter før hun er hos meg. Jeg går rundt i leiligheten og venter på å få noen effekt, etter en stund begynner jeg å spille på 123spill for å få tiden til å gå.

Endelig kommer venninna mi, og vi sitter bare å prater om hva vi tror kommer til å skje. Plutselig får jeg en trang til å rulle meg en joint, selv om jeg ikke hadde tenkt å røyke før på nedturen.

Vi tar turen ut, og er litt lei meg for at hun kom så sent og det hadde blitt mørkt. Jeg stiller meg under et tre og ser opp, jeg er jo ingenting i forhold til dette treet som har levd i 100 år, og som har mer visdom en noen mennesker på jorda. Det så jeg på alle grenene treet hadde. Vi setter oss ned og sier til venninna mi at hun får ikke plukke gresset, for det har vokst her for å bli her med familien sin. Tar bare to trekk av jointen og sier venninna mi skal ta resten.

Vi kommer inn igjen og jeg blir automatisk tiltrukket av et bilde jeg har på veggen. Det er helt hvitt så står det Haakon på, men alle bokstavene endrer rekkefølge og jeg står i sikker tre minutter for å finne ut hva bildet prøver å fortelle meg. Før jeg innser at det kun er jeg som tripper.

Jeg setter meg ned å hører på musikk, det lille treet jeg har stuen hadde veldig lyst å bli med, så det vinker til meg for å få oppmerksomheten min. Jeg går bort til treet og forteller at jeg kan flytte meg slik at det kan bli med å se. Nå ble jeg veldig glad kjente jeg.

Setter på L$D av Asap Rocky, og går inn og ut av meg selv. Jeg er lykkelig og kan oppnå hva en jeg vil. Uansett hva jeg velger å gjøre i livet, og hvilken jobb jeg kommer til å få, er valgt ut av englene mine så det er umulig å ta feil retning. Husker jeg tenkte på å bli politi.

Jeg føler at nå må jeg rulle en til joint, boksen jeg har rullesakene i, prøver å få oppmerksomheten min hele tiden. Når jeg har smuldret opp hasjen danser den til meg, samme gjør tobakken. Jeg gir dem en liten dans tilbake sammen men en liten latter.

Vi går ut igjen, denne gangen bort til et vann i området. Det er veldig fint og deilig å ta hendene i vannet. Jeg tar tak i mange steiner og forstår hvordan livet oppstod på jorda. Alt startet med en stein, som ble til mikroorganismer som ble til fisk, så til krokodille - dinosaur - ape - menneske. Så enkelt som det tenkte jeg.

Jeg sto i sanden, den glitret så masse at plutselig sto jeg i himmelen, dersom himmelen og bakken hadde byttet plass. Jeg sto jo på alle stjernene og var lykkelig. Det var det eneste som betydde noe, at jeg var lykkelig.

Vi kommer inn igjen, og jeg bestemmer meg for å tegne det jeg tenkte på. Det var hvordan mennesker er så dumme og ikke forstår hvordan det er liv i andre galakser. Alle galakser har en sol, så da må dem jo ha blomster også.

Så skulle jeg tegne slik jeg så meg selv. Kom bare til å tegne hodet mitt, før jeg innså at jeg ville tegne meg selv med en boks piller i hånda. Da ble jeg lei meg for at det hadde blitt sånn, og bestemte meg for at nå skal jeg slutte med piller.

Har en rød murvegg i stua som alltid snakka til meg, og ville jeg skulle ta på den. Alle mursteinene beveget seg inn og ut av veggen, samtidig som den kom i bølger mot meg. Jeg tok hånda mi på veggen, og så hele armen min dø siden den var så tynn. Jeg ble ikke redd, heller fascinert over at jeg nå innså at jeg må begynne å spise og trene for å få en fin kropp.

Døra til soverommet dansa hele kvelden og ville at jeg kulle bli med. Jeg dansa og venninna mi spurte om jeg klarte å hinke. Jeg prøvde men det var helt unaturlig. Mennesker er jo født med to ben, derfor skal jeg ikke trenge å kunne hinke.

Etterhvert begynte jeg å spørre meg selv hva alt har til felles. Og det var tid. Men hva er tid? det klarte jeg ikke finne ut av, men viste at det jeg skulle gjøre med tiden jeg hadde blitt tildelt var å bruke den fornuftig. Og med fornuftig mente jeg å være lykkelig og at hvert minutt skulle bli bra. Men det var også lov å gråte.

Når veninna mi sovna rundt kl 03, trodde jeg at jeg var med i et tv show og alt jeg gjorde ble filmet. Så jeg fortalte vitser og fortalte publikum at nå skal jeg gå å legge meg.

Veldig vanskelig å forklare alt sammen.

Hva vil jeg gjøre bedre neste gang?
Neste gang som også blir min siste gang, skal være i dagslys med en som tripper med meg. vil meditere alene på et rom og ikke tenke så mye på de rundt meg. Følte noen ganger at jeg måtte ta hensyn til venninna mi for at hun ikke skulle kjede seg.

Hva tenker jeg nå?
Jeg skal slutte med piller! Ringte dealeren i går og sa at jeg ikke skal kjøpe pillene jeg hadde lagt av. Har kjempe mye matlyst og et ønske om å legge på meg. Røyker joints ute i skogen i stedet for under kjøkkenvifta, for fy søren så fin naturen er. Har ikke lyst på vanlige sigaretter og blir nesten litt lei meg dersom jeg ser søppel ute. Har også lært at livet er jo fint, har mye glede rundt meg og en fantastisk familie.
Du fikk pilleavhengighet kurrert ?

I så fall meget bra. LSD skal være bra mot alkolisme, men er usikker på piller, for det som har med opiatavhengighet å gjøre er det visst Ibogain som gjelder, vet ikke med speed ol, eller hva det er slags piller du har holdt på med.
Trådstarter
19 2
Piller som, valium, xanax, stesolid, rivotril og imovane for det meste
Og du var avhengig ?
Trådstarter
19 2
Ikke direkte avhengig, måtte ikke ha dem hver dag. Men med en gang jeg fikk penger til det eller muligheten til å kjøpe så gjorde jeg det. Masse om gangen slik at jeg alltid hadde, kom med dumme unnskyldninger for at i dag er det greit å ruse seg helt alene i leiligheten til jeg ikke husker at jeg har lagt meg en gang. Så når det var sånn jeg ville tegne med selv på lsd, så jeg at det må jeg stoppe med, blir ikke lykkelig av å sitte alene med piller og ruse meg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Intet annet enn utrolig dersom du føler du seriøst har fått en meningsfull innsikt hva angår ditt pilleforbruk slik du beskriver det. Å tylle i seg nok legemidler til man "ikke husker å ha lagt seg" en gang høres unektelig ikke bra ut. Psykedelika kan tvinge en til å møte sine fakter, trekk og vaner på en til tider ubehagelig avkledende måte, men det hadde vært kult å høre om du faktisk har hatt noen langtids effekt ut av det. Det virker også som du var blant de som fikk oppleve LSDs (og andre psykedeliske rusmidlers) nærmest klisjéfylte indrefokus på natur og helse, noe jeg applauderer deg for at du tilsynelatende forsøker å implementere videre i livet ditt!

Forøvrig er 220μg også en ganske så høy dose, så jeg vil anta at du ikke fikk i det så mye, men på den annen side beskriver du en ganske heftig trip, så hvem vet. Lykke til videre, og ta definitivt LSD ute skogen eller naturens i dagslys.