Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 695
Hallois folkens! Eg lurte på om nokon kunne komme med si eiga meining om planane mine.

Eg har tenkt å bytte ut nesten alle komponentane I maskina mi denne første runda, minus skjermkortet fordi eg har diverse problem med mitt noværande hovudkort.

Det som blir ståande er:
Ein 240gb SSD disk
2 TB barracuda 7200rpm HDD
Eit Geforce GTX 760.


Resten blir bytta ut med følgande:
FSP CMT510
I7 8700k CPU
Corsair Hydro H60 cpukjøler
MSI Z370 Gaming Pro Carbon, Socket-1151 eller MSI Z370-A Pro, Socket-1151
G.Skill Trident Z RGB 3200MHz 16GB

Eg har litt lyst til å vente med å kjøpe skjermkort til det kjem litt meir info ang. den Nye generasjonen til GeForce. Har snust litt på eit 1080 eller 1070 TI, men har landa på at eg ynskjer å vente med dette ei lita stund. Er det unødvendig å gjere all denne oppgraderinga og fortsatt bruke eit 760-kort eller kan eg fint vente med skjermkortet nokre måneder og ha Ganske god ytelse fordiom?

Tusen takk for eventuelle svar.
Svaret på spørsmålet ditt er veldig avhengig av hva du bruker maskinen til i dag og hva som er flaskehalsen mtp. ytelse. Hvis du spiller en del nyere spill vil nok (avhengig av hva du har i dag som skal byttes ut) grafikk kortet strupe ytelsen i spill en hel del og gjøre b.la. CPU oppgradering noe meningsløs.
En kan vel regne med at prisen på komponentene kan synke noe også, frem til du skal kjøpe GPU, så det kan jo kanskje tenkes at det er økonomisk hensiktsmessig å vente med oppgraderingen til alt er på plass?

Om det derimot ikke er særlig grafisk krevende oppgaver så kan det jo ha en hensikt, men da hadde du vel heller ikke hatt det helt store behovet for et 1080 kort.
Godt poeng. Eg bruker maskina til gaming. Fortnite og PUBG er det det går i som oftest samt singleplayer spel som witcher 3 der spela blir utruleg fine på høg settings. Ein anna tanke for oppgraderinga var at eg ville bygge ein pc som held seg gjeldande ei god stund framover. Ettersom pcen er ei utfordring å spele med så ønsker eg å bytte delane kjapt, pleier ting å gå markant ned i pris eller?