Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 926
hvis noen av dere har det, kan dere pm'e meg? de som fulgte med tlf er så jalla, bare klassisk musikk og sånn.

til opplysning: .mmf er formatet som samsung sine telefoner med polyfoniske ringetoner bruker, kan også konvertere til .mmf fra midi, men det har jeg ikke fått til.
tror det finnes en egen side som selger polyfoniske ringelyder til samsung.... www.mobilhits.se
tror jeg det var...
eller så søk på det på google da finner du det...der får du et par ringelyder gratis og tror jeg...

event så kan du gå på panasonic sine sider og laste ned ringelyder derifra, tror de sakl funke de er iafall polyfoniske de og...dog bare 3 eller 4 kanaler.

-enjoy
jeg vil ha 16 kanaler. har regga meg på mobilhits.se, men jeg brukte opera, den føkka, og vips, så var registreringen min lost in cyberspace. har prøvd igjen med ie, men får beskjed at jeg har brukt om min registrering, har sendt dem en mail though.
oki
for min del så hlder det i lange baner med 4 kanaler...jeg bruker dog ringelyder jeg tar opp selv da...utrolig greit med en telefon som hoster når folk ringer til den.
lenge leve panasonic gd45
hehe...har en baby som ler jeg, morsom den.
det er så trolig humor å sitte på cafe når folk ringer til deg...du ser annsiktsutrykkene til folk og de store spørsmålstegnene i øynene deres =?)

gøye =)
Panasonic sine polyfoniske ringetoner høres ut som digitalt fuglekvitter eller noe, ikke spesielt pent ihvertfall. Ikke noe jeg ville blitt glad for å høre hele tiden f.eks på en cafè. Folk lurer sikkert på om man har en spurvefamilie i bukselomma eller noe når telefonen ringer... Lenge leve monotonien!
tingen er jo den at panasonic bruker reelle høytaler i stedet for de jævla buzzerne som alle andre merker bruker...du har vell bare levd for lenge i nokia helvete og blitt vandt med de skarpe tonene og ike fikser snille "runde" ringetoner =P
samsung sgh-t100 har også høytaler...er ikke mye nokia ringelyd på den :]