Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 5486
Sitat av Sinis Vis innlegg
Å kjøpe Apple er å hindre utvikling av teknologi. Gjør det på egen samvittighet.
Vis hele sitatet...
Trist å høre slik uvitenhet. Apple-/Samsung-/Microsoft-/Sony-haterne er de verste religiøse sektene jeg vet om.

Det blir nok mest naturlig å sammenligne med noen i cirka samme størrelse. En 17,3 tommer som er dobbelt så tung og 3 ganger så tykk blir litt urettferdig og samme blir nok kanskje en 14-tommer.
Sist endret av Nimrad; 17. september 2012 kl. 16:44.
Er ikke stor forskjell, du kan turbo booste den til noe over 2.6 GHz tror jeg
Sitat av Nimrad Vis innlegg
Trist å høre slik uvitenhet. Apple-/Samsung-/Microsoft-/Sony-haterne er de verste religiøse sektene jeg vet om.
Vis hele sitatet...
Har ikke alltid vært Apple-hater. Jeg har en iPhone 4S. Og dette er fakta, har du virkelig ikke fulgt med søksmålene de har drevet på med mot samsung?
Sitat av Nimrad Vis innlegg
Trist å høre slik uvitenhet. Apple-/Samsung-/Microsoft-/Sony-haterne er de verste religiøse sektene jeg vet om.

Det blir nok mest naturlig å sammenligne med noen i cirka samme størrelse. En 17,3 tommer som er dobbelt så tung og 3 ganger så tykk blir litt urettferdig og samme blir nok kanskje en 14-tommer.
Vis hele sitatet...
Altså, det at de saksøker noen for å ha lagd en firkant med runde kanter er hemmende for veksten. Om Samsung måtte sluttet å lage mobiler, ville det vært færre som kom med gode ideer, og det ville hemmet veksten. Ja, jeg vet at dette bare er lommerusk for Samsung, men det er ikke poenget.
Sitat av chiller123 Vis innlegg
Hei folkens :-)

Jeg har bestemt meg for en MacBook Pro 15" Retina.
De har den på lager i Bergen, men jeg vil egentlig oppgradere fra 2.3 GhZ til 2.6 GhZ for 500 kr. Er det bare jeg som synes det virket noenlunde rimelig, i motsetning til det Apple vanligvis kjører?

I motsetning til 500 kr, må man betale hele 1600 om man vil ha 16 gb i ram.

Er det stor forskjell på 2.3 og 2.6 GhZ? Jeg er student og trenger en maskin så sykt nå, derfor jeg ikke er villig å vente 7 dager + på en eventuell bestilling.
Vis hele sitatet...
Forskjellen er neppe særlig merkbar :-) Kjør på med 2,3!
Var Apple hater på det sterkeste, helt til jeg opplevde og til slutt innså at windows og android er ustabilt. Jeg gikk forsiktig over til Apple siden og har ikke sett tilbake overhode, "once you get a mac, you never go back."
Sitat av captainhooz11 Vis innlegg
Var Apple hater på det sterkeste, helt til jeg opplevde og til slutt innså at windows og android er ustabilt. Jeg gikk forsiktig over til Apple siden og har ikke sett tilbake overhode, "once you get a mac, you never go back."
Vis hele sitatet...
Windows og android er ustabilt. Nå har jeg hørt dette også.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Sinis Vis innlegg
Windows og android er ustabilt. Nå har jeg hørt dette også.
Vis hele sitatet...
Burde kanskje formulert meg annerledes, jeg opplevde begge disse plattformene som ustabile og dårlige. Det kan riktignok ha med hardwaren å gjøre men dette sliter man aldri med på Apple produkter, men selvfølgelig det svir jo i lommeboka
Har en MacBook Pro Retina og jeg kan anbefale den på det sterkeste! Noen av stikkordene er tynn, lett, superkjapp, sinnsykt bra skjerm, veldig bra batteritid.

Sitat av chiller123 Vis innlegg
Hei folkens :-)

Jeg har bestemt meg for en MacBook Pro 15" Retina.
De har den på lager i Bergen, men jeg vil egentlig oppgradere fra 2.3 GhZ til 2.6 GhZ for 500 kr. Er det bare jeg som synes det virket noenlunde rimelig, i motsetning til det Apple vanligvis kjører?

I motsetning til 500 kr, må man betale hele 1600 om man vil ha 16 gb i ram.

Er det stor forskjell på 2.3 og 2.6 GhZ? Jeg er student og trenger en maskin så sykt nå, derfor jeg ikke er villig å vente 7 dager + på en eventuell bestilling.
Vis hele sitatet...
Den peaker på mer en 2.3 uansett. Du vil ikke merke noe forsjell så bare kjør på med 2.3. Har en 2.3 med 16GB RAM selv
har hatt min 2.6ghz 16gb retinamacbookpro nå en stund og jeg klarer ikke se på andre skjermer. Ikke hatt noe problemer heller, anbefales...