Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 559
Hei
Jeg isntallerte windows 7 her i går, også fikk jeg instalert det jeg skulle. Begynte å spille Emire Total war. Så etter 3 kvarter ca, så får jeg blue screen. Får ikke helt med meg hva som står på error meldinga. Får dette hver gang jeg spiller total war etter en stund. Kan det være at skjermkortet blir for varmt? noe jeg kan gjøre med det? Jeg prøvde å formatere til vista igjen trodde kanskje det var no bug i windows 7 RC.
Så på tempen i everest, å det som jeg har sett på det meste er 92 grader på skjermkortet. Jeg har et XFX GeForce 8800GT 512 MB. cpu lå på 30 grader.
Takk for alle svar!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ikke noe magisk høye tall på skjermkortet eller CPU'en din.

Jeg heller mer mot driverrelaterte blåskjermer.
Trådstarter
8 0
hmm ok . Har ikke hatt dette problemt før, og da har jeg vel brukt de samme driverene tror jeg.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det er nok ikke dumt å bruke nyere drivere når man kan.

Jeg vet om veldig mange som sitter på tre år gamle systemer og enda bruker CD-ene som fulgte med som drivere når de reinstallerer, det er ikke nødvendigvis det beste.
Trådstarter
8 0
Fant de ut:P installerte alle de nyeste driverene også hadde jeg klokka, det glemte jeg. så volten var litt lav på cpuen =)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan tilbake stilling av pc få vekk problem? vist det skjer nylig?
Eg fekk "Blue Screen" 23 ganger før pcn klare og starte opp!!
Tørr ikkje slå av pcn!