Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1289
Hei.
Kjapt spørsmål.

Jeg vil kjøpe en integrert forsterker og vil at jeg kan koble den til en effektforsterker også. De fleste integrerte forsterkerne jeg har sett har kun en "cd recorder" output. Kan jeg bruke den output-en til å koble til en effektforsterker?

For eks: kan jeg bruke denne forsterkeren til å koble til en effektforsterker via cd-recorder outputen?
https://www.gear4music.no/no/Hjem-Au...MaAtfkEALw_wcB
CD rekorder utgangen har normalt sett bare fult volum. Men om du skal ha preamp ohg linjevelger for inngangene så hadde jeg sett etter noe annet enn rimeligste vanlige forsterkeren.

Hadde enten kjøpt en vanlig preamp, du trenger jo ikke noen funksjoner så du kan finne mye rimelig fra AliExpress el.l

Eller kjøpt en brukt reciever om du faktisk trenger noe mer av funksjonene, bare pass på å finne en med pre out så du kan koble effektforsterker der for dei kanalene du ønsker det på

Det er veldig mange som sitter med brukte reciever rundtom som ikke brukes siden dei enten har oppgradert for å få nye surround standarder eller har nedgradert for å øke WAF faktoren i hjemmet.
Kjøper du deg en integrert forsterker fra nad f,eks så har meg bekjent alle disse pre out (linjeutgang som styres av volumkontroll)