Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1428
Har sett litt på denne

https://www.komplett.no/product/8772...2460pf#reviews

Noen som har noen innvendinger eller kan fortelle meg om det er et godt kjøp?

Godt mulig det er litt overkill, siden jeg spiller på konsol og ikke pc?

På forhånd takk
Hvilken PS4 har du? Pro har blant annet mulighet til å putte uteblitt høyere FPS om jeg husker rett.
Sitat av FreeMyKiwi Vis innlegg
Hvilken PS4 har du? Pro har blant annet mulighet til å putte uteblitt høyere FPS om jeg husker rett.
Vis hele sitatet...
Nå skal ikke jeg skrive noe i stein, men jeg troor Pro kan putte ut opptil 60hz mot den ordinære sine 30hz. Og skjermen han linker til er 144hz så det burde ikke være noe problem før PS8 eller der omkring.

TS: Ja, jeg vil si det er overkill. På den andre siden hvis pengene brenner i lomma di, så er det jo bare å kjøpe. Kanskje du senere vil bruke skjermen til f.eks pc-gaming eller nevnte PS8.
Hehe har første generasjons ps4 vurderer pro da min begynner å bråke en del.

Forstår det med hz, men er det noe annet med denne skjermen som er bra? Den jeg sitter på nå er gammel, må feks litt nærmere ting før de blir synlige osv. Tror det er 5ms responstid, er det noe merkbar forskjell på 5ms vs 1ms på ps4?

Er opprinnelig pc gamer. Men har ikke spilt noe på 8 år. Før jeg prøvde fortnite på samboerens ps4. Så om squaden bestemmer seg for å kjøpe pc så har jeg jo isåfall skjerm

Får den forøvrig for 1500, så den blir vell ikke så dyr i forskjell til en annen ny brukbar skjerm?