Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2214
Hei, er en gutt på 18 år og jeg lurer på noen ting om klær osv.

Hvor skal man kjøpe klær for korte folk? Er 165cm høy og det har jeg vært siden jeg gikk i 8. klasse, går nå på VG2, så har ikke tro på at jeg plutselig skal vokse 20cm i løpet av de neste årene.

Et problem jeg altid har hatt er å kjøpe klær, jeg vet att ingen av de butikkene i byen min selger klær korte nok for meg, de korteste buksene jeg har funnet var på dressmann og de var L30, når jeg trenger ca. L27-29.

Har heller ikke mye med penger pga. familie problemer, så har ikke nok til å få noe skreddersydd til meg.
Du trenger ikke å få noe skreddersydd, du trenger bare å få buksa lagt opp litt. Det er en enkel jobb, som ikke burde koste allverdens. Hvis du ikke kan betale for det, så kjenner du sikkert en jente/dame/tante som eier en symaskin, og som kan hjelpe deg med det.
Jeg har samme problemet, og løser det på måten mentalmelt beskrev. Kjøper bukser og chinos som har en bra passform - så legger farmoren min den opp. H&M har faktisk en god del i 27-29 på nettbutikken sin.
Kjøp klær i utlandet har høye venner fra Spania som kommer til Norge for å kjøpe klær som passer, funker sikkert andre veien også
Jeg kjøper bukser som passer i livet, og får mamma til å korte de inn på beina.
Crimea River
Alec's Avatar
JC på Jessheim som har lagt ned nå, la opp bukser gratis for meg (og alle andre) når jeg kjøpte klær der.
Sitat av Alec Vis innlegg
JC på Jessheim som har lagt ned nå, la opp bukser gratis for meg (og alle andre) når jeg kjøpte klær der.
Vis hele sitatet...
Hvor ville du med dette innlegget?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvor ville du med dette innlegget?
Vis hele sitatet...
Det er jo et poeng at mange butikker gjør dette gratis for deg; man må bare spørre. Kan også se ann butikken - HM gjør det garantert ikke, men mange "jeans-spesialister" gjør det.