Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1191
Tenker å bytte ut m 65-ex'ne forhåpentligvis innen året er omme,får nok mye for pengene på et lavbudsjett men gir meg rett å slett ikke den lydopplevelsen jeg vil ha.
Har sett på disse å lest div reviews og regner med jeg faller på disse,dali icon 8.
Noen som har eller er kjent med disse som eventuellt kan fortelle sine personlige pluss å minus?
Skal få tak i 30-40mm tykke granitt-plater når jeg kommer i hus et annet sted, som er customskjært for høytalerne da jeg har hørt forskjellen dette utgjør på andre stuehøytalere.

Dali Icon 8.
http://img832.imageshack.us/img832/8257/098daliikon8250pxl.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Tenker du å kjøpe brukt?

Er greit å være sikker på at du har en habil forsterker når du går til innkjøp av litt skikkelig høyttalere også. Hva bruker du for å drive Dynavoicene?
Glemte å si det men skal spandere på meg en nad eller cambridge 2-kanaler også. Bruker Onkyo tx-sr706 som hovedenhet nå.
Håper på å kunne finne dem vettug brukt etterhvert.
Sist endret av Skade-skutt; 11. august 2011 kl. 21:56.
Sitat av Skade-skutt Vis innlegg
Skal få tak i 30-40mm tykke granitt-plater når jeg kommer i hus et annet sted, som er customskjært for høytalerne da jeg har hørt forskjellen dette utgjør på andre stuehøytalere.
Vis hele sitatet...
Bruk heller pengene på akustikktiltak i rommet.
Riktig plasserte absorbenter og diffusorer gjør uendelig større forskjell.
Sitat av Goophy Vis innlegg
Bruk heller pengene på akustikktiltak i rommet.
Riktig plasserte absorbenter og diffusorer gjør uendelig større forskjell.
Vis hele sitatet...
Sleng ut linker å eller info om dette Da må dette i tilegg være tingen?
Sist endret av Skade-skutt; 11. august 2011 kl. 22:21.
Kan anbefale Sound Reproduction: The Acoustics and Psychoacoustics of Loudspeakers and Rooms av Floyd Toole.
Ellers står det mye rart her: http://www.hifisentralen.no/forum/in...oard,12.0.html
Takk,litt å sette seg inn i