Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1374
(Tror dette blei i riktig forum)

Jeg er på ei hytte, og når det regner og det kommer noen få dråper på mottakeren på parabolen blir signalet helt ødlakt. Må ut å tørke vekk vann annenhvert minutt

Jeg har forsøkt å legge en liten blank plastikkpose rundt. Det hjalp i ca. 5 minutt så forsvant signalet som før.

Nå står det ei brusflaske på som er skjært av som skjermen for regn, som funker ca 5-10 minutt før en må ut å fjerne regn igjen.

Er det noen som har en bedre ide om hvordan jeg kan forhindre vann på der uten å forstyrre signalet?



På forhånd takk.
1) Parabolparaply
2) Finjustere parabolen ved finere vær
Trådstarter
Hm, fikk googlet Parabolparaplyen, får prøve å lage meg noe ala den. Takk skal du ha.
Du kan også ta 1.5 Liters flaske og gutte den og bare teipe den på det funka for oss
Se på tv på hytta? Huff.
Trådstarter
Sitat av Srbija Vis innlegg
Du kan også ta 1.5 Liters flaske og gutte den og bare teipe den på det funka for oss
Vis hele sitatet...
Skal prøve. Takker

UncleAndy: Ja, greit det når det er drittvær og eller på kvelden