Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1333
Hallo, snart 1 måned siden jeg kjøpe Beats by Dre. Studio...

Og jeg er fortsatt usikker om jeg vil betale 1995, - for den... Noe som er ganske billig til å være det headsettet....

Hva ville dere gjort? Syntes dere lyden er verdt 2000 kr? eller ville dere beholdt det pga. det "billige" prisen?

Penger har jeg nok av... Satt 25k på sparekontoen min som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på....
Har prøvd Monster Beats by Dr. Dre Tour In-Ear Headphones. De funket de. Duden jeg prøvde de hos betalte 3-400kr for de på Ebay. Har lest på forumet at det finnes plenty av headsets som er mye bedre, for beatsa er overpriset pga merket og at det er Dr. Dre
Hvis du har 25k å bruke på hodetelefoner kjøper du noe som ikke er drit.
Skal du ha portabelt går du for Ultimate Ears custom, skal du ha stasjonært er Stax, Senn HD800 eller Beyer Tesla noe å se på.
Synes Shure SRH840 har vel så god lyd som Beats By Dre, til en langt snillere pris. For 2.000 finnes det headset som er langt bedre. Beats er overprisa.
Da leverer jeg tilbake da.
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Hallo, snart 1 måned siden jeg kjøpe Beats by Dre. Studio...

Og jeg er fortsatt usikker om jeg vil betale 1995, - for den... Noe som er ganske billig til å være det headsettet....

Hva ville dere gjort? Syntes dere lyden er verdt 2000 kr? eller ville dere beholdt det pga. det "billige" prisen?

Penger har jeg nok av... Satt 25k på sparekontoen min som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på....
Vis hele sitatet...
Hahahaha herregud, "Penger har jeg nok av..."

Kjøp de, liker du dem ikke så selg dem videre dersom du vasser i gryn....... Kjøp Sennheiser eller Koss dersom du ikke vil svi av 2k på et headsett..
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Da leverer jeg tilbake da.
Vis hele sitatet...

Du kan ikke bare levere tilbake en vare kjøpt for en måned siden.


Hvis du trenger hjelp til å finne ut om headsettet er bra, så kommer du uansett ikke til å høre forskjell på noen andre hodetelefoner.
Tipper de er kjøpt på elkjøp. 30 dagers åpent kjøp vettu

http://www.elkjop.no/product/lyd-bil...telefoner-hvit
Sist endret av The-kid; 6. august 2011 kl. 17:05.
Sitat av The-kid Vis innlegg
Tipper de er kjøpt på elkjøp. 30 dagers åpent kjøp vettu

http://www.elkjop.no/product/lyd-bil...telefoner-hvit
Vis hele sitatet...
Helt riktig.