Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1751
Cookie Monstah ^_^
Hei, satt og kikka litt på netflix istad og la merke til at den var blitt oppgradert eller noe sånt, hvertfall mange flere filmer og serier (ser sånn ut) også så jeg på samme netflix brukeren på en annen pc men da var det plutselig mindre serier og filmer (ser sånn ut) noen som har en ide om hvordan jeg kan oppgradere eller hva det er så jeg får alle filmene på begge pcene?
Bruker du VPN eller noe lignende? Det første bildet ser ut som US netflix og andre ser ut som norske netflix. Transformers og Captain America er ikke tilgjengelig på norske versjonen.

Edit: Hm, ser nå at Ghost protocol ikke er tilgjengelig på US, men tror det kan skyldes at du er på 2 forskjellige netflixer hvertfall.
Sist endret av dinosauren; 27. oktober 2013 kl. 18:40.
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
Er samme brukeren på begge bildene bare forskjellige pcer :P er det som er så rart... og nei, bruker ikke VPN
Sist endret av lordstian; 27. oktober 2013 kl. 18:46.
Fant Ghost protocol på US versjonen, så ser fortsatt ut som du på en eller annen måte er på US versjonen på den ene maskina og norske versjonen på andre maskina.
På ene bildet så har du heller ikke "Nyankomme" som finnes på US versjonen.

Så lenge du har en bruker på netflix kan du se på alle netflixene som er.
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
mhm, "nyankomme" mangler liksom :P prøve å komme fram til ei løsning på hvordan jeg kan få US på den andre maskina og da, ellers får jeg komme tilbake og spør her. takk for svar forresten
Du har ikke noen plugins eller den slags installert i nettleseren? Hidemyass, hola blocker etc?
Er noe som gjør at du får US versjonen på ene maskina og ikke den andre.

Det er ikke verre enn å laste ned Hola Blocker gratis til Chrome f.eks. Da kan du velge hvilket land du vil.
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
å faen... kjører visst media hint på den ene maskina og ikke den andre x.x noen bedre alternativer enn media hint?
Finnes alternativer ja.

Sitat av dinosauren Vis innlegg
er ikke verre enn å laste ned Hola Blocker
Vis hele sitatet...
Sitat av lordstian Vis innlegg
å faen... kjører visst media hint på den ene maskina og ikke den andre x.x noen bedre alternativer enn media hint?
Vis hele sitatet...
Hva er galt med MediaHint? Har brukt det lenge og merker ingen buffring i filmene.