Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2198
Noen som kan hjelpe meg og finne en grei sub til hjemmekino,noe i 2000/2500 klassen?.Vist noe billigere som funker greti så kom med det også.

Takk på forhånd.
Sist endret av magnusjo87; 12. august 2011 kl. 04:27.
Kjøp en brukt xtz w10 eller w12. Disse ligger i din pris klasse og har fått veldig bra kritikk.
kaprer denne tråden litt,siden noen foreslår brukt. om man kjøper brukte høytalere/suber, er det noen måte å se om de er spilt for høyt eller sprengt?
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
kaprer denne tråden litt,siden noen foreslår brukt. om man kjøper brukte høytalere/suber, er det noen måte å se om de er spilt for høyt eller sprengt?
Vis hele sitatet...
Du kan dunke forsiktig på elementet, da vil du gjerne kunne høre at det er noe som ikke stemmer. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive lyden, men jeg pleier fort å merke forskjell.

Til ellers bør du så sant det er mulig få høre på de først før du kjøper dem.

Se og etter spekker rundt på membramen, og kjenn etter at de ikke er fuktige.
Hvordan er enkli Andersson produktene? føler det er bare rask og tøv som er overpriset.