Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1260
Jeg har dessverre klart å ødelegge mitt eget analoge kabeltv-uttak. Den piggen som normalt sitter i midten på uttaket ble med ut når jeg skulle ta ut coax-kabelen og nå får jeg den ikke inn igjen. Lurer virkelig på hva jeg skal gjøre, om det evt går an å kjøpe nytt uttak og skifte ut det som sitter der?
Sist endret av cleverley; 9. august 2011 kl. 18:40.
Det er veldig simpelt å skifte uttak.. Vet ikke hvor du kan kjøpe, men de har sansyneligvis på ekspert/elkjøp, og kanskje biltema. Hvis det ikke går noen kabel ut fra den kontakten og videre i huset, så husk å flytte den lille endemotstanden over til den nye kontakten.
Sist endret av Sarv_2; 9. august 2011 kl. 19:13.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Sarv_2 Vis innlegg
Det er veldig simpelt å skifte uttak.. Vet ikke hvor du kan kjøpe, men de har sansyneligvis på ekspert/elkjøp, og kanskje biltema. Hvis det ikke går noen kabel ut fra den kontakten og videre i huset, så husk å flytte den lille endemotstanden over til den nye kontakten.
Vis hele sitatet...
Og ikke flytte endemotstanden dersom denne boksen står i serie.

Mao, koble det opp som det allerede er, det er kun to ledere (senter og kappe), klarer man å gjøre det feil burde man vurdere behandling.