Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 550
God morgen freaks !

Skal nå ha meg et nytt anlegg til min bærbare pc. Pc'n er en Asus G53SW med et innebygget lydkort.
Anlegget skal brukes til 70% musikk som dubstep , rock og rapp ,20% gaming og de resterende 10 prosentene til å se film på , så en skikkelig rå sub som slenger ut deilig og vill bass vil komme godt med.
Har tidligere hatt et z-5500 som jeg var ganske fornøyd med. Men siden pc en min har et innebygget lydkort så vet jeg ikke hvilket anlegg som vil fungere best , og om jeg evt burde kjøpe et usb-lydkort (?).
Busjettet ligger på 2000 til 3500 , men jeg kan strekke meg litt lenger viss det er verdt det.

Så , hvilket anlegg anbefaler dere ?

-Smile
Sist endret av Smile; 5. august 2011 kl. 13:06.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
I den prisklassen eksisterer det ikke noe annet enn Z5500 om du skal ha 5.1 surround og sub. Det er kun slike pc-anlegg som gjelder, og Z-5500 er vel enda det som gir mest for pengene.