Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 526
min kjære xbox har holdt seg i over 2 år. jeg har aldri hatt noen problemer med den, slik som "the ring of death" o.l. men nå har den plutselig streika. jeg kobler den til, og får lyd men ikke bilde. jeg kobla til et nytt sett med kabler, og det hjalp ikke. noen tips??
jeg vil anta, som du heter, hardware.
problemet er jo det at xboxen skal melde fra om slikt (?) via lys i fronten.

jeg ville prøvd xboxen på en annen tv, og se om problemet forsvinner
Trådstarter
6 0
har prøvd på 3 forskjellige tver...som sagt ikke no "red light"
Det kan være at hardisken er ødelagt... sånn skjedde med min også.. ( Ikke 360, men den gamle ) ..
PST! Noen som kan hjelpe meg med å få tak i en kontroll ( xbox controller s )??? TA KONTAKT!
Hadde det samme probelmet med min. Det eneste du kan gjøre er og ringe Xbox Support. Du finner nummeret på www.xbox.no elns. eller i brukermanualen. da kommer en og henter den og du får den tilbake 2-3 uker etter

Sitat av King-Wein Vis innlegg
Det kan være at hardisken er ødelagt... sånn skjedde med min også.. ( Ikke 360, men den gamle ) ..
PST! Noen som kan hjelpe meg med å få tak i en kontroll ( xbox controller s )??? TA KONTAKT!
Vis hele sitatet...
Harddisken er ikke ødelagt vis han får lyd
Sist endret av Hecci; 1. mars 2009 kl. 21:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruker du HDMI eller Component?

Om du bruker Component, finnes det en bryter på kontakten som blir plugget i konsollen. Sjekk at den står rikitg i forhold til oppsettet ditt.
Trådstarter
6 0
harddisken funker på andre xboxer. har prøvd både hdmi og component, så det beste er nok å sende den inn ja. men tre uker er lenge å vente nå som gta lost and damned er ute!!
Min ble ødelagt når Fallout 3 kom. Skulle sette i platen og ingen bilde kom. Så kan GODT forså deg men du kan ikke annet en og sende den inn