Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 658
heisann..

nettopp kjøpt med ny Pc og på den så fulgte det selvfølgelig med Windows Vista.

men åssen får jeg gjort mappene mine private? så ikke andre administratorer kan se de? har det på den andre Pc`en med Xp men finner ikke den funkjsonen her..

takker for alle svar
Brente meg LITT på den der ja...
Trodde administratorene kunne se andre administratores mapper, jeg
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av torsken
Trodde administratorene kunne se andre administratores mapper, jeg
Vis hele sitatet...
ja så lenge man ikke gjør de private... går i XP men får det ikke til i Vista
En administrator kan bare legge til egne lesetillatelser, eller ta over som eier, hvis det er noen filer en vil se på. Du kan altså ikke gjemme noe for administratorer. Tror forresten at 'private' brukerprofiler er standard i Vista.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dyret
En administrator kan bare legge til egne lesetillatelser, eller ta over som eier, hvis det er noen filer en vil se på. Du kan altså ikke gjemme noe for administratorer. Tror forresten at 'private' brukerprofiler er standard i Vista.
Vis hele sitatet...
ahh så det er statandard fant ikke den privat boksen under deling.. hmm kanskje jeg bare skal opprette en admin til og se da :P