Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1389
lol. nå ble vi redd gitt

mm
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Sorry kamerat, det skjer ikke
Bad ass stuff. tviler på at de gjør noe. Skremsels propaganda er det beste midlet man har. De har jo gjort noe før, men har mine tvil...
Anyway, blir det realitet så har vi ett problem...
kermit-'s Avatar
Trådstarter
Hvis de skulle klare det (flyplass sikkerheten er fortsatt mangelfull) så ville de selvfølgelig ta hevn for angrepet og frigjøringen av Afghanistan. Det betyr at Pentagon og Det Hvite Hus er selvsagte mål. De potensielle skyskraperne som er igjen er muligens Sears Tower i Chicago, den space saken i Seatle og Empire State Building i New York City.
Håper jeg ikke ga bort noen tips nå

Dessuten, Mullah Omar går enda lengre:

Osama bin Laden is alive and the future of the United States in Afghanistan is "fire, hell and total defeat," fugitive Taliban leader Mullah Mohammed Omar was quoted as saying by a pan-Arab newspaper Friday.
Vis hele sitatet...
Jerk

Men dere, hva med det mystiske viruset som slår ut soldater i Afghanistan as we speak? Matforgiftning? Influensa epidemi? Biokjemisk krigføring?? Vil ikke gjøre så fryktelig mye ut av det, men forrige gang det var en slik mystisk epidemi var det anthrax. Dessuten har det brutt ut en epidemi i Bronx, NYC ...

Ok, jeg skal slutte
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
de kjører vel neppe flykapring en gang til, men tror neppe vi har sett det siste til terrorhandlinger i usa nei
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av wiz
Forrige gang det var en slik mystisk epidemi var det anthrax. Dessuten har det brutt ut en epidemi i Bronx, NYC ...
Vis hele sitatet...
FBI kom fram til at anthrax viruset som florerte i Statene ble sendt av en eller flere kristne høyreekstremister. Mange av de som fikk brev var ikke mål som Bin Laden & Co. ville brydd seg om. Radikale Lærere og lignende.

Med radikale Lærere mener jeg at de tror på Darwins Evulosjons teori.