Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 611
Sliter mye med rygg og nakke smerter etter trafikkulykke så får ut det jeg trenger av legen. Røyker ikke hasj fast lengre, kun i perioder men syntes det er digg å kunne få en ekstra bonus ut av de smertestillende jeg kan få fra legen når kroppen er i ekstra mye smerter enkelte dager

Fentanyl plasterene ble litt for langvarige, for min del. er det noe mer akutt og ikke så langvarig noen vil anbefale som tar smerter og er fint å kose seg på? Både muskelavslappende og smertestillende hadde jo vært en fin kombo tenker jeg men er ikke så kjent med alle legemiddlene som er der ute. Helst noe som jeg ikke svetter ræva av meg på bare etter minimalt bruk.
Kan du ikke kutte opp plasteret i 6 -8 dela også sug du på de delene? Det skal kanskje gi bedre effekt, men fentanyl er lett å OD på så ikke ta mitt råd fult ut.

Du har ikke smerter lengere så anbefale at du kaster fentanylet å heller fyre opp en joint.