Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4101
Jeg vurderer å sende et frimerke til en som sitter inne og lurer på om dette er mulig. Er det noen som vet om de åpner brevet, eller klemmer på det for å sjekke om akkurat dette?
Jeg har prøvd å hatt lappen mellom noen brettede ark og jeg kjenner at det er der. Mulig jeg kan bruke flere ark? eller vil det vekke mistanke med en feit konvlutt?

Og om det eventuelt blir oppdaget, Har det konsekvenser for den insatte?
Sist endret av sykoa; 6. august 2018 kl. 19:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Brev åpnes. Så løs lapp er det bare og glemme.

Du kan skaffe flaske og dryppe baksiden av frimerket. Vet denne metoden har blitt brukt mye.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De åpner og kontrollerer alt som skal inn og ut av fengsel. For eksempel ting som bilde i ramme sjekker de alle lag i rammen, de sjekker alle lag og sømmer i klær osv og har jevnlige stikkprøver med narkohund som sjekker posten.

Akuratt lsd kan nok være lettere enn andre ting å sende inn, for eksempel om du sender et armbånd i stoff og dypper stoffer i lsd og han sutter på det. Et løst frimerke eller lapp vil ikke gå. De stoppa levering av en bildekollage jeg hadde limt mange bilder sammen på en flate, og den innsatte fikk aldri det av sikkerhetsmessige grunner. De tenkte vel det ikke kunne utelukkes at limet var noe annet eller at det var hemmelige beskjeder eller lignende bak hver limte bilde. Så du må tenke veldig smart å sende noe som ikke er mulig å tenke seg til at kan være noe trick.

Vet du at den innsatte i det hele tatt vil ha lsd? Det er ganske stor risiko å drive å trippe i fengselet, aldri hørt om noen som har gjort det og ser for meg det er lett å oppdage. De må også ta urinprøver hver uke og får prøvetida si ødelagt om de ikke pisser reint.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De må også ta urinprøver hver uke og får prøvetida si ødelagt om de ikke pisser reint.
Vis hele sitatet...
Veldig usannsynlig at de tester for syre på de prøvene.

Skal man først trippe i fengsel da har jeg en anelse om at ketamin kan være interessant. Brukerne av dette stoff finner muligens ut at deres kropp er det viktigste fengsel i tilværelsen. Du kan bokstavelig talt flykte inn i en drømmeverden. Har ikke prøvd denne substans selv da.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Veldig usannsynlig at de tester for syre på de prøvene.

Skal man først trippe i fengsel da har jeg en anelse om at ketamin kan være interessant. Brukerne av dette stoff finner muligens ut at deres kropp er det viktigste fengsel i tilværelsen. Du kan bokstavelig talt flykte inn i en drømmeverden. Har ikke prøvd denne substans selv da.
Vis hele sitatet...
Ketamin anbefales på det sterkeste og testes ikke for på vanlige prøver. Enda bedre ville vært Mxe, 3-meo-pcp eller 3-meo-pce som er mye mer potent så mindre mengde å smugle inn.

2cb er også veldig populært bak murene og brukes overraskende mye. #Tureferie.
Sist endret av Viking85; 6. august 2018 kl. 22:02.
kan du ikke putte frimerket på brevet og så dryppe syra på frimerket. I den rekkefølgen
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke veldig peil på LSD så mulig du MÅ ha spesialpapir. Hvis ikke kan du jo sende normale håndskrevne brev og dryppe en dose i hvert hjørne.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ikke hvordan det kan bli problemer for den insatte. Blir det samme som hvis du bestiller noe ulovlig i posten, du kan ikke bli dømt uten beviser for at DU faktisk har bestilt det.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser ikke hvordan det kan bli problemer for den insatte. Blir det samme som hvis du bestiller noe ulovlig i posten, du kan ikke bli dømt uten beviser for at DU faktisk har bestilt det.
Vis hele sitatet...
Om den innsatte sitter å turer på LSD så er nok det beviser nok.
At man bestiller noe ulovlig i posten er også langt ifra det samme som å få dop levert i fengsel.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Ketamin anbefales på det sterkeste og testes ikke for på vanlige prøver. Enda bedre ville vært Mxe, 3-meo-pcp eller 3-meo-pce som er mye mer potent så mindre mengde å smugle inn.

2cb er også veldig populært bak murene og brukes overraskende mye. #Tureferie.
Vis hele sitatet...
Ha ha for en trollepost!! Sitte å anbefale Pcp i fengsel lol og nei det er seriøst ikke normalt eller populært å ture i fengsel!
Det er jo drit lett å oppdage
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan også gjemme noen blottere bak selve frimerket.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ha ha for en trollepost!! Sitte å anbefale Pcp i fengsel lol og nei det er seriøst ikke normalt eller populært å ture i fengsel!
Det er jo drit lett å oppdage
Vis hele sitatet...
Han sa ingenting om PCP, du er den eneste i tråden som har nevnt dette stoffet.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare lurer, vil man egentlig få en god trip av å ta ture i et fengsel? Sitte enslig inne på en celle å trippe?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Han sa ingenting om PCP, du er den eneste i tråden som har nevnt dette stoffet.
Vis hele sitatet...
Les hva han skrev engang til du, det står klart og tydelig "3-meo-pcp og 3-MeO-PCE"
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om den innsatte sitter å turer på LSD så er nok det beviser nok.
At man bestiller noe ulovlig i posten er også langt ifra det samme som å få dop levert i fengsel.
Vis hele sitatet...
Om vedkommende blir tatt for å ruse seg blir han selvfølgelig straffet.Tviler sterkt på at de lar narkotika passerer for så å ta vedkommende når de først ruser seg.

Det er forskjellige scenarioer, men bevisbyrden er den samme...
Hadde vært veldig enkelt å skape problemer for folk man ikke liker ved å sende dem et anonymt brev med narkotika.
Dette er ikke Nord-Korea.

Kjenner flere som har sittet inne og spesielt på lavsikkerhet som Trøgstad etc. flommer det over av narkotika. En kompis ringte meg på mobil han hadde smuglet inn derfra og fortalte hvordan de satt og ruset seg daglig på bl.a. hasj, subutex og lsd.

Noe man må passe seg for er slike "swipes" de drar over hendene dine for å sjekke om du har vært i kontakt med narkotika.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man ser lett på papir som har vært fuktig, vet ikke om det får varsellampene til å blinke rødt, men vil tro det.

Om det i det heletatt er mulig så er den mest stealth måten jeg kan se for meg å lage blekk selv, med E-stoffer eller noen fargepigmenter som er «safe for consumption». Om du ikke har veldig konsentrert og flytende lsd så la noen blottere ligge å trekke i alkohol, lag den skikkelig sterk før du drysser i litt farge. Klipp av røret på en kulepenn og fyll i lsd-blekket ditt med en sprøyte, så er det bare å skrive i vei. Eller så fukter du limen på frimerket eller konvolutten med flytende lsd, men spørs om man får selve konvolutten og ikke bare innholdet. Stemmer uansett for lsd-blekk siden det er helt next level :P
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare lurer, vil man egentlig få en god trip av å ta ture i et fengsel? Sitte enslig inne på en celle å trippe?
Vis hele sitatet...
Tviler, alt ligger til rette for en bad trip.

Utrivelige omgivelser, du er låst inne, mørkt mindset og konstant trussel om å bli tatt.

Har noen turer innenfor og ville aldri turt å tatt meg en "svømmetur " der inne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Les hva han skrev engang til du, det står klart og tydelig "3-meo-pcp og 3-MeO-PCE"
Vis hele sitatet...
Det er noe helt annet enn PCP...

Er som å si at MDMA er meth fordi det har methamphetamine i navnet.
Sist endret av Esoterisk; 8. august 2018 kl. 12:27.
Trådstarter
jeg spør ingen for sikkerhetsskyld. hvilke konsekvenser vil det ha for den insatte om det blir oppdaget narkotika på tur inn? burde jo ikke ha noe å si ettersom vedkommende ikke har noe ansvar for hva som blir sendt til han? han har jo ikke peiling og kan bare si at det må være en idiot som sendte det?
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Det spørs veldig fra fengsel til fengsel.
Noen fengsler tar konvolutt og frimerke, så den innsatte bare får selve brevet.

Smarteste løsning her er å dyppe et papir som du limer mellom to saksdokumenter. Så lager du en konvolutt med et advokat merke på å sender det inn.

Kriminalomsorgen har ikke lov å lese advokatpost, så konvolutt blir bare åpnet under tilsyn

Sitat av sykoa Vis innlegg
jeg spør ingen for sikkerhetsskyld. hvilke konsekvenser vil det ha for den insatte om det blir oppdaget narkotika på tur inn? burde jo ikke ha noe å si ettersom vedkommende ikke har noe ansvar for hva som blir sendt til han? han har jo ikke peiling og kan bare si at det må være en idiot som sendte det?
Vis hele sitatet...
Den innsatte kan ikke straffes for hva andre sender han i posten. Har selv opplevd det å få post stoppet..
Sist endret av Btyven; 12. august 2018 kl. 16:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sykoa Vis innlegg
jeg spør ingen for sikkerhetsskyld. hvilke konsekvenser vil det ha for den insatte om det blir oppdaget narkotika på tur inn? burde jo ikke ha noe å si ettersom vedkommende ikke har noe ansvar for hva som blir sendt til han? han har jo ikke peiling og kan bare si at det må være en idiot som sendte det?
Vis hele sitatet...
Det må isåfall være en "idiot" du kjenner. Er det ikke sånn at du må skrive ned hvem du eventuelt får brev av? Det er vel sånn med besøk hvertfall husker jeg
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Det må isåfall være en "idiot" du kjenner. Er det ikke sånn at du må skrive ned hvem du eventuelt får brev av? Det er vel sånn med besøk hvertfall husker jeg
Vis hele sitatet...
Trenger ikke å skrive ned noen sted hvem man får brev av.
Besøk må søkes om
Sitat av Btyven Vis innlegg
Trenger ikke å skrive ned noen sted hvem man får brev av.
Besøk må søkes om
Vis hele sitatet...
Kjekt og lære noe nytt
Trådstarter
Sitat av Btyven Vis innlegg
Den innsatte kan ikke straffes for hva andre sender han i posten. Har selv opplevd det å få post stoppet..
Vis hele sitatet...
takk, alt jeg trengte å vite
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Sitat av sykoa Vis innlegg
takk, alt jeg trengte å vite
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig. Om det er noe mer, send bare på en melding