Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2815
Prøvde meg på noen spørsmål om narkotika, men klarte bare 3 riktige

Lurer på om det er meg eller spørsmålene det er noe galt med
9/10. Trodde ikke andelen av befolkningen som har prøvd cannabis var så høy.
Jeg fikk 8 av 10 riktig. Et par av spørsmålene var ren gjetning. MDMA og den kjemiske formelen og spørsmålet om antallet som har prøvd cannabis. 2 dårlige quiz spørsmål spør du meg som ikke helt lander. Hvem kan for eksempel vite 100% mellom 20 og 23% på noe som helst som vag statistikk. Og kjemiske formler som kun er ulike basert på 2 tall som 11 eller 15, 12 eller 13. Teit! hehe

Ellers var spørsmålene enkle så det er nok deg.
Sist endret av ZionRoad; 4. mars 2017 kl. 11:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Og kjemiske formler som kun er ulike basert på 2 tall som 11 eller 15, 12 eller 13. Teit! hehe

Ellers var spørsmålene enkle så det er nok deg.
Vis hele sitatet...
Faktisk et av de jeg ikke bommet på
Men litt spesielt spørsmål.......
9/10. Tippet 23 på den siste men var ganske lett hvis man har vært intressert i drugs en stund.
Fikk 6/10, utrolig dårlig noen av de spørsmåla da, blingser man så ser man ikke cannabis STATIVA ikke var sativa. Lurespørsmål bleeeeh :P