Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1854
Har lenge tenkt på å lage denne tråden og nå blir det.
For omtrent 1,5 mnd siden ble en god venn av meg som bor hjemme busted for å røyke pot. Ettersom mødrene våre er gode venner ringte hans mor til min mor for å fortelle hva som hadde skjedd. Mamma ringte til meg og var helt i fra seg. Hun spurde meg om jeg hadde prøvd det (ettersom vi 2 henger mye). Jeg inrømte at jeg hadde gjort det noen ganger i sommerferien, verken før eller etter, noe som faktisk er sanheten. Hun ble HELT ifra seg og satte seg umiddelbart bak rattet og kjørte opp til der jeg studerer (selv om dette var på en torsdags kveld, og jeg bor 5-6 timer unna). Da hun var kommet opp til der jeg bor på natten KREVDE hun å snakke med meg. Ettersom jeg tenkte jeg kunne jekke henne noen hakk ned så møtet jeg henne. Alt handlet bare om "tillitsvikt" og at jeg hadde ingen framtid osv. Hun overnattet fra torsdag til søndag på onkelen min sin hytte. Hver av de dagene maste hun bare på meg om at vi skulle møtes til alvordsprater. Jeg møtte dog opp på alle. Hun hadde også med seg en tisseprøve fra appoteket som jeg tisset oppi og viste henne jeg var clean.
Dum som man kan være lot jeg henne "tvinge meg" til å ta faste urinprøver i håp om at dette kunne roe henne ned. Selv om jeg ikke bor hjemme, og er snart 20 gjør det forsatt vondt å se mamma "lide". Litt spesiellt forhold siden jeg har bodd alene med mamma siden jeg var født, og hun har aldri hatt noen partnere etter det.