Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 12543
Var innom nettsidene til Elkjøp i stad og kom over Dette tilbudet. Prisen er 1995,- men med cashback på 1000,- fra Acer blir sluttprisen kun 995 kr!

Dette er ekstremt billig, og specsene er ikke så aller verst heller. 64gb lagring og 3G for å nevne noe.
Åj - det var litt av et tilbud! Ser det står: "*Få 1000,- i cashback av Acer!", men jeg finner ikke informasjonen tilsvarende *-tegnet først i setningen. "Aktuell kampanje"-boksen sier bare noe om Norton. Eller er dette "Prispresser"-kampanje?
Fant det samme, hvordan fungerer det cashback tilbudet?
"Modellene W510P,W510L og W511P (Windows 8 pro) omfattesikke av dette tilbudet"

Er ikke Elkjøp sin variant en P modell?
Sitat av Hager Vis innlegg
"Modellene W510P,W510L og W511P (Windows 8 pro) omfattesikke av dette tilbudet"

Er ikke Elkjøp sin variant en P modell?
Vis hele sitatet...
Nei - er ikke noe P etter modellnavnet: W511.
Står at kjøpet må registres innen 5 dager. Dvs kjøper du idag må elkjøp ha klart å sende deg produktet innen torsdag for at du skal få igjen penger. Klarer de det?
Sitat av Hager Vis innlegg
Står at kjøpet må registres innen 5 dager. Dvs kjøper du idag må elkjøp ha klart å sende deg produktet innen torsdag for at du skal få igjen penger. Klarer de det?
Vis hele sitatet...
Det er nok fem dager fra du mottar varen. Eventuelt, at man får koden tilsendt på mail.
Sitat av Hager Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Finner ingenting om cashback der?
Cashback er vel fra acer og har ingenting med Elkjøp og gjøre.
Sikkerhetsklarert
Fjernet fra Elkjøp nå ser det ut til..
Linken i førstepost virker ikke lenger.
Fordi den er utsolgt
Når http://www.elkjop.no/product/data/ba...GINE_PRISGUIDE

Brettet + tastaturet koster 6.3 tusen og man får kun brettet til 1000 kr så vurderer jeg å slå til på lefdal før det går tomt. Men fungerer det? har sett et par vider på youtube med sånn passe ytelse
Linken fungerer ikke lenger, så det er sannsynligvis tomt hos Elkjøp. Alle som har sett tråden har vel slått til på tilbudet! Cashback blir gitt av Acer, så det skal nok gå bra å kjøpe fra Lefdal så lenge modellnavnet er det samme
Kjøpt 2stk nå.
1 til meg og en til samboer.

Takk for tipset!
Sitat av alexanderev Vis innlegg
Linken fungerer ikke lenger, så det er sannsynligvis tomt hos Elkjøp. Alle som har sett tråden har vel slått til på tilbudet! Cashback blir gitt av Acer, så det skal nok gå bra å kjøpe fra Lefdal så lenge modellnavnet er det samme
Vis hele sitatet...
Problemet er at en ikke får valgt Lefdal som kjøps sted når en skal registrere Cash-Back'en hos Acer, men Elkjøp kan en velge i rullegardinen. Vet ikke helt hvordan en skal gå frem da, kan vel ikke bare velge en butikk på listen regner jeg med?

Har bare sett print screen av en som hadde tenkt seg ett slikt. Skal ikke ha selv
Noen som vet om det vil virke om man kjøper på lefdal?
"Deltakere som kjøper en ny (dvs. ikke brukt) Acer Iconia W510 / W511 fra listen over modeller oppført i tabellen nedenfor fra våre forhandlere (enten kjøpet er foretatt i butikk eller online) innenfor tilbudsperioden, er berettiget til å motta en tilbakebetaling på 1000 NOK kreditert til sin bankkonto uten ekstra kostnader."

"kun de bestemte modellene som står oppført i tabellen nedenfor kvalifiserer for tilbudet. Kjøp fra nettauksjoner (f.eks. ebay) omfattes ikke av tilbudet."

Sakset fra Acer sine sider.

Jeg vil hvertfall tro at Lefdal går under "våre forhandlere". Synes det er rart at Lefdal ikke står oppført i den listen som sweem nevner.
Står jo cashback fra acer "merke" på lefdal sine sider også
Når jeg ser hvor mye den koster overalt så får jeg lyst å kjøpe den, selvom jeg ikke trenger den. Tenk hvis man ikke får cashback fra lefdal , og sitter igjen med 2000 kr tablet man ikke har tenkt å bruke
Ja, hvorfor kjøpe noe du ikke trenger?
Får feilmelding på cashback siden til Acer, "tilgang forbudt"
Gjorde et impulsskjøp og kjøpte den tidligere i dag, hvis jeg ikke får cashback og ikke blir fornøyd er det jo alltids 30-dagers returrett på elkjøp
Både lefdal og elkjøp virker til å være noe galt med , invalid url. Flott da jeg skulle kjøpe den, jaja får vel stå over :P
Ser ut til at den ble utsolgt, og da fjernet fra deres sortiment. Får ikke åpna den dersom jeg trykker på den under mine ordre engang :P
Kan vel si at det var et impulskjøp fra min side også, da jeg skriver dette fra min iPad. Men på en annen side, har jeg hatt lyst til å teste et nettbrett med W8!
Ser at idag har Komplett Galaxy Tab 2 på tilbud til 995,- også, noe jeg ville valgt any day over win8-brett.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Ser at idag har Komplett Galaxy Tab 2 på tilbud til 995,- også, noe jeg ville valgt any day over win8-brett.
Vis hele sitatet...
Ikke glem at Galaxy Tab 2'en de har tilbud på er 7". Denne var også på tilbud forrige uke.
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Ikke glem at Galaxy Tab 2'en de har tilbud på er 7". Denne var også på tilbud forrige uke.
Vis hele sitatet...
Er kanskje bare meg, men jeg foretrekker 7" over 10.1" any day, jeg kan ikke bruke en tablet som arbeidsmaskin uansett, så den burde være portabel og til de formålene en tablet primært sett har (video \ presentasjoner \ mail).
Ytelsen er så dritt at Galaxy Tab 2 er ubrukelig.
Det er 5 dager fra KJØPSdato (du må sende inn kopi av kvittering), så bestill idag hvis mulig, så skal du vel mest sannsynlig ha den iløpet av uken. Sånn at ikke det plutselig kommer en helg inni leveransetiden, så tar det 2-3 dager ekstra med en gang.
Ringte Elkjøp og de sier at pakken er allerede sendt ut, skal ha den imorgen, blir ihvertfall senest ons-tors, så da rekker jeg cashback hos Acer ihvertfall. Er ikke impuls kjøp så mye for meg, da jeg har allede lillebroren med 32gb bare, uten 3g, men med keyboard, så det er som en pc for meg.

Nå får jeg 3g og 64 gb inkl keyboard for 995 pluss 49 i porto, vært det spør du meg.
Pakken er visst ikke sendt ut enda, blir ikke sendt ut før 13 sept, men de har visst også ordnet med 10 dagers frist for oss, istedenfor 5 dg. Iflg mail til meg fra Elkjøp.
Flott info frontman!
Bestilte meg en selv, med "Postpakke prioritet" som vistnok skal bli sendt ut samme dag som bestilling før 15:00.
Det vil si den burde vært sendt igår ettersom jeg bestilte søndag. Men er ikke tagget som sendt før idag.

Håper ikke Acer slår seg vrang og ikke gir CashBack. Står i klausulen at de kan når som helst trekke Cashback tilbudet

"Acer forbeholder seg retten til å trekke tilbake dette tilbudet når som helst og uten forvarsel.

Deltakerne vil motta en melding via e-post innen 4 uker angående statusen for deltakelsen deres. Dersom det
fremlagte kravet er gyldig, vil kunden krediteres cashback-beløpet innen 6-8 uker etter søknadsdatoen"
Sist endret av Borgso; 10. september 2013 kl. 12:47.
Borgso:

Min er visst også notert som sendt idag, var visst leveringsdato 13 sept, jeg missforstod.

En annen ting: Jeg kommer til å få med keyboardet, da de hadde solgt for mange og måtte levere med keyboard, håper den infoen er riktig, da får jeg en pc til 6295,- som jeg bare betaler 995 + 49 i porto, mongo bra tilbud spør du meg.

Fikk kvitteringen sendt pr email, og der står det at jeg skal få denne:
http://www.elkjop.no/product/data/ba...w511-solv-hvit

Han dobbelsjekket på tlf, så det skal visst være slikt. WOW ;-)
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Ser at idag har Komplett Galaxy Tab 2 på tilbud til 995,- også, noe jeg ville valgt any day over win8-brett.
Vis hele sitatet...
Siden Galaxy-taben kan kjøre fullverdig programvare OG apper, slik som Win8-brettene? Jeg kunne helt sikkert hatt ett av hver til hvert sitt bruk, i mine øyne konkurrerer de i hvert sitt segment. Hadde Acer'en vært en RT-tab hadde jeg vært enig med deg.
Var selv i kontakt med Elkjøp, og fikk også beskjed om at Acer har gitt oss 10 dager isteden for 5!

Håper jeg er en av de heldige som får med keyboard
Fikk textmelding av Elkjøp:

"Hei. Vi ble utsolgte for Acer nettbrette, så dere vil få tilsend en pakke med det samme nettbrette, med et keyboard! cashback gjelder. Mvh elkjop.No 815 32 000"

YES

Noen andre som fikk det?
Sitat av frontman Vis innlegg
Fikk textmelding av Elkjøp:

"Hei. Vi ble utsolgte for Acer nettbrette, så dere vil få tilsend en pakke med det samme nettbrette, med et keyboard! cashback gjelder. Mvh elkjop.No 815 32 000"

YES

Noen andre som fikk det?
Vis hele sitatet...
damn! jeg var nok for kjapp med å bestille for å få med keyboard Er ihvertfall veldig fornøyd Fikk brettet i dag. Akkurat sendt inn cash back søknad.
Var ikke en av de heldige som fikk med keyboard, men for bruk hvor jeg trenger keybord føler jeg at mba 11" er et bedre valg å ha med seg uansett
Sjekka innom et par timer etter tråden ble startet, men da så det ut som at alt var utsolgt. Regner med at toget har gått på denne dealen?
Var bare på søndag ja dessverre. Nå blir det 2999 for varianten med tastatur, men uten 3g og bare 32gig HDD. http://www.lefdal.com/product/data/b...nettbrett-w510
Fikk nettbrettet nå, må si det er langt bedre enn forventet Veldig fornøyd.
Skal sende inn søknad nå, men hva skriver dere under bank opplysninger? IBAN og BIC/SWIFT har jeg ikke tror jeg..

Sitat av packman Vis innlegg
Fikk nettbrettet nå, må si det er langt bedre enn forventet Veldig fornøyd.
Skal sende inn søknad nå, men hva skriver dere under bank opplysninger? IBAN og BIC/SWIFT har jeg ikke tror jeg..
Vis hele sitatet...
EDIT: Fant en IBAN generator

Sitat av packman Vis innlegg
Fikk nettbrettet nå, må si det er langt bedre enn forventet Veldig fornøyd.
Skal sende inn søknad nå, men hva skriver dere under bank opplysninger? IBAN og BIC/SWIFT har jeg ikke tror jeg..



EDIT: Fant en IBAN generator
Vis hele sitatet...
Og BIC/SWIFT koden på samme side
Da fikk jeg melding av lefdal om at de også har solgt for mange brett. Og jeg får et med tastatur i stedet
Sitat av Nemoas Vis innlegg
Da fikk jeg melding av lefdal om at de også har solgt for mange brett. Og jeg får et med tastatur i stedet
Vis hele sitatet...
Kult!! Grattis Nemoas, da er vi ihvertfall 2 ;-)
Fungerer cashback?, lefdal har det nettbrettet på tilbud for 2000 kr:

http://www.lefdal.com/product/data/n...w510-solv-hvit
Sist endret av Den modige; 14. september 2013 kl. 20:30.
Er ett W510 nettbrett uten 3G som er på tilbud nå, det vi fikk var W511 med 3G.

Cashback skal funke, jeg har levert mine opplysninger for å kvalifiserer til å få det ihvertfall.

Eller så virker det som om ihvertfall på Elkjøp at enkelte Acer nettbrett har det tilbudet i hele september.

Virker som om at det som kvalifiserer til cashback er merket som du ser på Elkjøp
Ser ut som om man får cashback hos lefdal også, eller logoen er der i hvertfall (den grønne under nettbrett bildet)
Ja, stemmer det, så ikke det før nå! Men det er bare nesten så bra tilbud som vi fikk.