Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 804
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Harddisker som kalles "master" og "slave" kan gi assosiasjoner til sadomasochistisk sex, mener myndighetene i Los Angeles.
Vis hele sitatet...
En må da tenke temmelig koffert for dette?
En annen begrunnelse jeg leste (et annet sted, husker ikke hvilket) var at det heller ga asissiajoner til slaehandel og rasisme, noe jeg vil påstå at er noe mer nærliggende (har tenkt på det der selv noen ganger).

Dette synes jeg allikevel blir håpløst. Hva har skjedd med verden der _ALT_ mååå være totalt politisk korrekt? Ingenting kan noensinne ytres som eventuellt kan opfattes som det minste støtende for noen som helst.
Leste også for en tid siden om en fransk (?) minister som la fram et forslag om at EU skal endre alle stedsnavn som kan gi "uheldiga assosiasjoner", hen tenkte da fremfor alt på f. eks. Waterloo stasjon i Englans, slik at franskmennene ikke skulle bli mint på den lille fjotten Napoleons nederlag. Trafalgar Square (der det norske juletreet er) var et blant mange andre navn.

Jeg synes det ligner mer og mer på SouthPark-lignende tilstander. Den episoden der de avskaffer julen forsi den ikke er jødisk tar en hel del på kornet.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
DOH!