Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2747
Har starta og filme alle ideene vi får og legge de ut..


http://youtu.be/B-LiJ6dnPrQ

Er det noen som har forslag til mere sånne type stunt det går ant og gjøre?
jævlig artig! Dere kan jo kjøpe airswimmers. kle dere ut som dykkere og gå rundt på kjøpesenteret med fiskene? stå i heisene og gå ut med fisken når folk skal inn. tror det blir lolz!
Kanskje ikke de villeste stuntene, men jeg liker musikken. Tekken FTW!

Tips til stunts: Handlevogn + vann/sand/vegg/bakke/busker o.l er jo slager. Har ikke så mange ideer desverre
fett nok, men hva med en liten "stereo" som man kan la det være ekte rallybil lyd, finnes sikkert en app som gjør att du kan simulere slik kjøring osv det hadde vært fett som fy

også kanskje greit og spørre senter ledelsen osv om det er greit?(bedre med tillatelse enn politi anmelding i mine øyne
Jeg blir så flau av å se på dette at håra står på ryggen. Hvor gamle er dere?
Har jackass-etterligninger på youtube noen gang vært kult?
Lurer på hvorfor enkelte i hele tatt gidder poste når alt de har komme med er surt oppgulp :/

Er det ikke bedre at noen kids i hvert fall er litt sportige og driver på med atv`er/crosserne sine & div stunts?
I stedet for at de ender som så alt for mange andre bak en pc skjerm store deler av dagen, eller sitter ute i den lokale skogen med hasjnarkotikasprøyta si..

Husker selv vi var en gjeng i Trheim for en god del år tilbake som drev lekte oss litt med en film no ala det dere driver med, hadde vært fun fått sett den igjen... *hint*Dodecha*Hint* Er vell kanskje lite sannsynlig at noen har den liggende enda :/

Kanskje ikke de beste videoene dere valgte legge ut, men jeg små lo i hvert fall litt av den første =)
Flere av de andre videoene deres syns jeg var bra, stå på videre gutter!
Sitat av Hightime Vis innlegg
Lurer på hvorfor enkelte i hele tatt gidder poste når alt de har komme med er surt oppgulp :/

Er det ikke bedre at noen kids i hvert fall er litt sportige og driver på med atv`er/crosserne sine & div stunts?
I stedet for at de ender som så alt for mange andre bak en pc skjerm store deler av dagen, eller sitter ute i den lokale skogen med hasjnarkotikasprøyta si..

Husker selv vi var en gjeng i Trheim for en god del år tilbake som drev lekte oss litt med en film no ala det dere driver med, hadde vært fun fått sett den igjen... *hint*Dodecha*Hint* Er vell kanskje lite sannsynlig at noen har den liggende enda :/

Kanskje ikke de beste videoene dere valgte legge ut, men jeg små lo i hvert fall litt av den første =)
Flere av de andre videoene deres syns jeg var bra, stå på videre gutter!
Vis hele sitatet...
Hver sin smak
Dette var utrolig morsomt!!!


Not.

Dette er noe det dummeste jeg har sett på lenge.
Ble rett og slett flau av å se videoen, makan til idio**r.
Sist endret av Spelly; 8. september 2012 kl. 14:26.
Dialekten gjør ikke akkurat filmen bedre...
Lukter litt Pappa gutter som ikke aner hva dem skal gjøre med mat
Sitat av KaiN Vis innlegg
Dialekten gjør ikke akkurat filmen bedre...
Lukter litt Pappa gutter som ikke aner hva dem skal gjøre med mat
Vis hele sitatet...
Dialekt kan du ikke bruke imot folk!

Men sånne filmer er morsomst for dem som selv er med.
Det er faktisk ikke så morsomt for alle andre.
Hvertfall ikke når "stunta" er lite oppfinsomme. Dette kan ikke kalles stunt, dette er tull..
Sorry, men sånn er det.

Finn på noe heftig, så kannskje jeg smiler litt, men ikke enda.
Problemet deres er att sånne ting har vert gjort så ofte før.
Etter att Jackass gutte bagynte har det eksblodert med sånne ting.
Så får å begeistre nå, så må dere virkelig finne på noe nytt.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Dialekten gjør ikke akkurat filmen bedre...
Lukter litt Pappa gutter som ikke aner hva dem skal gjøre med mat
Vis hele sitatet...
sitter litt om iq til dem gutta der, ha en sånn oppførsel, filme det og attpåtil legge det ut så andre kan se hvor barnslige idioter dem er!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Up the ante! Dette gjorde vi (på samme kjøpesenter):
http://www.youtube.com/watch?v=Tse9nGa47Wc

vi hadde endel andre idiotiske stunts rundt om, men de ligger ikke på youtube..
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Up the ante! Dette gjorde vi (på samme kjøpesenter):
http://www.youtube.com/watch?v=Tse9nGa47Wc

vi hadde endel andre idiotiske stunts rundt om, men de ligger ikke på youtube..
Vis hele sitatet...
et ordentlig stunt i hvertfall
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
sitter litt om iq til dem gutta der, ha en sånn oppførsel, filme det og attpåtil legge det ut så andre kan se hvor barnslige idioter dem er!
Vis hele sitatet...
I USA er dette helt vanlig å filme å legge ut på YouTube. Bare sære nordmenn som deg som lever etter en tillat/tillat ikke liste som kommer med sånne utspill.
Haha jeg må innrømme jeg lo. Syns det ser ut som dere har det veldig moro! Noen folk tar seg selv litt høytidelig for slikt, godt dere ikke gjør det.
Har hatt mange morsomme tider med bil og akebrett, moper osv så kjenner meg igjen.
Fortsett med moroa!
Visst dere vill ta det helt ut så tar dere på en KKK forkledning og besøker det lokale asylmottaket.
Synes dere overdriver litt med å lage humor ut av rednecks. Dere overdriver åpenbart dialekten, kjører rundt på crossere og i tillegg spiller dere ekstremt dumme på den matvideoen.

I moderasjon så hadde det kanskje vært greit, men når dere overdriver det såpass så virker dere nesten bare som dumme rednecks som skal i fjøset og pule sauen sin etter videoshoot.

EDIT: Hvis dere ikke bare er rednecks da, da er det noe annet.

Ellers var handlevognvideoen helt okei. Matvideoen = helt ekstremt redneck.
Sist endret av Dongerino; 8. september 2012 kl. 17:10.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
I USA er dette helt vanlig å filme å legge ut på YouTube. Bare sære nordmenn som deg som lever etter en tillat/tillat ikke liste som kommer med sånne utspill.
Vis hele sitatet...
vel med så stor befolkning så er det jo ikke rart at det finns et par der å!
Skal dere gjøre noe, så gjør noe spesielt.
Det å løpe rundt med handlevogner og vræle ''vroom vrroooooom'' er jo bare barnslig og kjedelig..
hvis det er et santak i nærheten så kan dere jo ake ned de store sand haugene på akebrett
En verre gjeng med barnslige, brautende søppelhuer har jeg sjeldent hvert vitne til. hverken morsomt, kreativt eller spennende. forsømmelse under oppveksten blir det med en gang nærliggende å konkludere med utefra det voldsomme eksponeringsbehovet dere besitter, og samtlige medlemmer av idiotklubben bør holde seg unna hverandre så alle disse latterlige påfunnene aldri kommer til live
Er det noen som har et voldsomt eksponeringsbehov her, så er det vel deg panda123 :P Strengt tatt totalt unødvendig kommentar, da de allerede har hørt dette, og du drar den langt langt over streken. Da tenker jeg på navnekalling, kommentarer om oppvekst og generelt den flaue undertonen av at du faktisk er sur pga dette? Dette synes jeg var flaut å lese, skaff deg et liv!
Eneste jeg fikk ut av å se videoene deres var irritasjon. Det virker som om dere vil dokumentere og dele med alle på internettet hvor "ville" og "syke" dere er. Mææd galskap, liksom..
Alt det her som dere gjør og legger ut på YT, er ting man vanligvis gjør med litt venner om man kjeder seg på lillejulafta. Absolutt ikke morsomt for noen andre enn dere selv, og ingenting som spesielt mange andre har interesse av å se på.
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Er det noen som har et voldsomt eksponeringsbehov her, så er det vel deg panda123 :P Strengt tatt totalt unødvendig kommentar, da de allerede har hørt dette, og du drar den langt langt over streken. Da tenker jeg på navnekalling, kommentarer om oppvekst og generelt den flaue undertonen av at du faktisk er sur pga dette? Dette synes jeg var flaut å lese, skaff deg et liv!
Vis hele sitatet...
beklager hvis jeg gjorde deg flau. jeg skal snarest skaffe meg et liv, noe jeg ikke har hatt tidligere siden jeg har hvert opptatt av å irritere meg over handlevognvideoer.

det var ikke verdens mest rasjonelle reaksjon fra meg, men det var sannelig ikke din heller, noe den burde være, ettersom du klager på dumme innlegg og jeg klaget på dumme handlevognstunt.