Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 15107
Først og fremst vil jeg si at jeg vet at det er mange poster oppe om dette, men har ikke funnet noen i samme situasjon som meg. Jeg har sett nok så mange serier, og nå trenger jeg flere!

Jeg er fan av teenage drama, men også STOR fan av kule personligheter, som Hank Moody fra californication(my favorite), Ari gold fra entourage, Thad Castle fra bms, Greg House fra House,

Her er en liste, men mest sannsynlig ikke komplett, da det er lett å miste tellinga:
Arrested Development
Blue mountain state x5
Boardwalk epire
Breaking bad
Californication x5
Chuck (til sesong 4)
Dexter
Eastound and down
Entourage x3
Family guy
Franklin and bash
Friday night lights x3
Game of Thrones
Gossip Girl
Hawaii 5-0
House x2
Justified
My name is earl x2
Numb3rs
One tree hill x4
Prison Break x2
Skins x2
Smallville
Sons of anarchy
Sopranos
South Park
Spartacus (alle)
Supernatural
The big bang theory
The league x3
The Mentalist x2
The O.C x3
The office
The vampire diaries
The walking dead
Top gear uk
True Blood x2
Weeds x2
Workaholics
- Og HELT sikkert noe jeg har glemt!(kom på 6 etter jeg først skrev dette(9 nå))

Serier jeg har bynt på, som jeg ikke har likt:
Så å si alle typisk amerikansk humor serier, som Himym, kongen av queens, two and a half men osv.
Mange politiserier. Har nok med The mentalist og justified
Glee
Så to eps av Community, var ikke fan, men kan hende jeg må ta det opp siden folk sier jeg må komme inn i det for å like det?
Sist endret av jimjim92; 4. juni 2012 kl. 16:58. Grunn: Skrivefeil
Suits er en slager og noe man bør se.
IT crowd er også ganske gøy.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sjekk ut It's always sunny in Philadelphia.
Har sett nesten alle seriene du skriver ovenfor her, og mine favoritter er de samme som dine
Anbefaler på det sterkeste å se Sopranos, Mad Men og ikke minst Suits! Alle med fantastiske hovedpersoner
Battlestar Galactica
My Little Pony: Friendship is Magic
Game of Thrones
Trådstarter
47 0
Sitat av Don Draper Vis innlegg
Har sett nesten alle seriene du skriver ovenfor her, og mine favoritter er de samme som dine
Anbefaler på det sterkeste å se Sopranos, Mad Men og ikke minst Suits! Alle med fantastiske hovedpersoner
Vis hele sitatet...
Har sett Sopranos! Glemte den når jeg først skreiv. Mad men begynte jeg på, Suits også, men de forsvandt blandt alle seriene jeg ser på! Takk for tipset, disse skal sees!
Trådstarter
47 0
Har vurdert It's always sunny in Philadelphia. Der er det hvertfall noen sesonger! Det skal sjekkes ut. Takk!
Awake og Touch
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Hei, her er en liste over TV-show jeg har hatt glede av opp igjennom.
Dog, jeg orket ikke se igjennom hva du listet opp og hva som korresponderer med min liste. Men det er ihvertfall bare å velge og vrake. (:
Trailer Park Boys! Vedder på at du forelsker deg i de kule personlighetene du finner der. Absolutt en varm anbefaling fra meg!
LOST og How I met your mother. HIMYM er ikke for alle, tror mange har et hat/elsk/nøytral forhold til den.
Mens lost er tvers igjennom genialt. Har sett hele shiten flere ganger, oppdager detaljer jeg ikke hadde fått med meg før hver eneste gang.
Doctor Who er jo en genial serie.
My little pony friendship is magic. Hørest helt sykt ut, satt og lo selv når en kompiss satt det på til meg, er forøverig 23, men my little pony er digg

Om du røyker, så ser Adventure time.. er jo nesten lsd på tv
Ta en titt på It's Always Sunny in Philadelphia og Archer for genial humor (nei, dette er ikke "typisk amerikanske humorserier"!). Ellers kan du jo kose deg med klassikeren Twin Peaks.
En skamm at ingen har nevnt Firefly!

Fantastisk serie, underrated av alt for mange :/
9.3 på Imdb, + hvis du liker kule personligheter så burde absolutt Adam Baldwin sin figur i Firefly gjøre susen! =)
Jeg digget ham i hvert fall til de grader i den serien
Sist endret av Hightime; 4. juni 2012 kl. 17:48.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sjekk ut Lilyhammer! Norsk serie med Little Steven fra Sopranos. Laget på oppdrag fra amerikanske Netflix! Og til min store forundrelse var faktisk serien spekket grassat med underholdningsverdi.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hva med lost world?
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Hotel Cæsar, da har du "underholdning" i mange timer. Er over 2200 episoder.
Trådstarter
47 0
Takk for svar alle sammen! Da har jeg en del å se på.
Anbefaler Nikita! Utrolig bra serie :P
Sist endret av Gulingen; 5. juni 2012 kl. 16:45.
Psych - 6 sesonger
The Shield - 7 sesonger
Nikita - 2 sesonger
Terra Nova - dog bare 1 sesong
White collar
Freaks and geeks
DAg <3 portlandia, misfits og girls

å klovn + helt perfekt
THE WIRE! 10tegn
Wow, du har virkelig lite å gjøre.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Wow, du har virkelig lite å gjøre.
Vis hele sitatet...
Eller bare god til å planlegge og fullføre ting slik at han har mye tid til overs.
Virkelig? Bare en person som har nevnt White Collar?
Den serien der fortjener bedre! Kommer til å bli hekta etter Piloten.
Sist endret av tgod; 5. juni 2012 kl. 19:16.
Jeg kan ikke anbefale denne, fordi jeg ikke har sett den, men Planet Earth er tv-serien med best tilbakemelding på IMDB!
Laster ned denne selv, gleder meg til å se den.
Sons Of Anarchy, sykeste serien jeg noen gang har sett, faktisk tragisk at det ikke er nevnt til nå : p
Sist endret av togge3; 5. juni 2012 kl. 19:38. Grunn: Måtte få fram poenget bedre :))
Sitat av togge3 Vis innlegg
Sons Of Anarchy, sykeste serien jeg noen gang har sett, faktisk tragisk at det ikke er nevnt til nå : p
Vis hele sitatet...
Den er nevnt en gang, i tillegg til at TS har sagt han allerede har sett den.
Skumleste, så merket ikke om det er nevnt før, men Burn Notice bør sjekkes ut.
Sist endret av Deadlock Radium; 5. juni 2012 kl. 19:45.
Anbefaler deg å se "Touch" på det sterksete! Det er en av de beste og mest meningsfulle serien jeg har sett! Den har nettopp gått på tv2 en stund (2 episoder igjen). Angrer ikke på ha sett noen av episodene. Legger ved en god trailer til serien. Ikke les så mye mer om den enn det som blir sagt i den. Da ødelegger du mye av seergleden.

http://www.youtube.com/watch?v=dvQ_qJYZ-7A
Sist endret av Avatar; 5. juni 2012 kl. 20:00.
Trådstarter
47 0
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Wow, du har virkelig lite å gjøre.
Vis hele sitatet...
Jeg har to skjermer. Jeg kan se på serier selvom at jeg surfer på nettet eller spiller. Jeg får kanskje ikke med meg alt som foregår i alle episodene, men ikke langt i fra. Jeg har gjort dette i 5 år.

Er forresten overasket over at ingen har nevnt Necessary roughness! Det er jo en kjempekul serie det å, som jeg hadde glemt at jeg har sett.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Blue Mountain State? One Tree Hill?

Hvis det var det du lette etter da.

EDIT: Beklager, så at du hadde sett BMS i førstepost
Sist endret av Fanz44; 5. juni 2012 kl. 20:36.
Trailerpark Boys og Its always sunny in philadelphia. De to morsomste serien jeg vet om!
Trådstarter
47 0
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Blue Mountain State? One Tree Hill?

Hvis det var det du lette etter da.

EDIT: Beklager, så at du hadde sett BMS i førstepost
Vis hele sitatet...
Sett begge flere ganger :P Liker du de seriene vil jeg anbefale Friday night lights. Det er teen drama som handler om et (amerikansk)fotball lag i Texas.
Glemte forresten å nevne Breaking In.
Sist endret av tgod; 5. juni 2012 kl. 20:58.
lasta ned NAV fra bukta for et par dager sia.. 10 episoder som var helt greit tidsfordriv. mye kleine og artige scener!
Parks and Recreation
Misfits
Modern Family
▼ ... over en uke senere ... ▼
Flasforward
Du burde se disse:

White Collar
Suits
Eureka
Better Off Ted
Doctor Who (2005)
Scrubs
Community
Homeland
Vil anbefale HBO´s Oz, Six feet under, This is England 86´, Generation Kill og V.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hva med noen britiske komiserier:
Black Books

Spaced
Sist endret av Bothrops; 13. juni 2012 kl. 09:29.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Jeg er over snittet glad i dramaserier, og Downton Abbey var rett ned min gate.
Anbefaler sterkt White Collar, er noe av det beste syntes iallefall jeg