Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 797
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
God kveld! har endelig fått skolepcen på føttene igjen etter at den har ligget i ro en god stund. prøvde å starte med windows 7 men da kommer system recovery opp og står i flere timer og blir aldri ferdig. prøvde å avbryte og da kom jeg meg inn på pcen, men alt gikk i suuuuuuper slowmo! og den klarte ikke å koble seg til nett osv. så prøvde å starte den på nytt og fa valgte jeg og starte den i en tidligere versjon av windows (XP), men så har det seg sånn at jeg ikke har passordet da jeg ikke har brukt denne versonen på 3 år. har prøvd alle mulige kombinasjoner basert på passordtipset og ellers alle passord jeg brukte på den tiden.

da kommer spørsmålet mitt, er det mulig å få tak i passordet på noen måte? eller "hacke" pcen, eller andre alternativ?
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
har sett den tråden. men vil helst ikke åpne pcen og alt sånt styr. derfor spør jeg om det er noen andre alternativ.