Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 873
har en bekjent som spiller på howrse.com (owlient spill)
jeg vet brukernavn, men ikke passord.
er det noen måter jeg kan få tak i passordet hennes på?
er helt nybegynner på feltet.
har prøvd ut hydra+ cygwin og prøvd på egen mailkonto og fikk da sucsess, men kan være fordi jeg bare hadde mitt brukernavn og mitt passord i listene.
når jeg prøver med denne personen får jeg opp 16 valid passord samt "session ended"

har ikke tilgang til pc'n hennes.
er hydra+ cygwin bortkastet tid?
remote keylogger/ rat bedre alternativ?
Prøv først å tulle med sikkerhetsspørsmål i eposten, så sende "Glemt Passord" epost.
Trådstarter
5 0
joda, det kan nok få henne til å spekulere litt, men hjelper ikke meg noe særlig=)
Sitat av koarti Vis innlegg
joda, det kan nok få henne til å spekulere litt, men hjelper ikke meg noe særlig=)
Vis hele sitatet...
Skal du absolutt ha tak i et passord, eller bare ha tilgang til kontoen?
Trådstarter
5 0
tillgang til kontoen er det jeg vil ha, men passord hadde vært flott også. (ikke til mail eller noe annet viktig (bare til spillet), da jeg ikke vil snoke- men "støkke" litt)
Sitat av koarti Vis innlegg
tillgang til kontoen er det jeg vil ha, men passord hadde vært flott også. (ikke til mail eller noe annet viktig (bare til spillet), da jeg ikke vil snoke- men "støkke" litt)
Vis hele sitatet...
Da kan du gjøre som jeg sa;
Finn ut hva eposten er, og finn ut en del om henne. Så kan du leke rundt med sikkerhetsspørsmålet for å resette passordet, og så har du tilgang til eposten. Når du har det kan du resette passordet til kontoen hennes ved å klikke på "Glemt Passord" eller lignende.
Trådstarter
5 0
noen måte å komme utenom social engineering ? jeg er mest interesert i det tekniske rundt dette.
jeg har ikke lyst på tilgang til mail, spillet er upersonlig og uten avslørende info- mail er det stikk motsatte.
Sett opp en phishing side, og be han logge inn. Wips, you got the password
Trådstarter
5 0
og om passordet hun bruker ikke er universalt?
vil ikke en keylogger/rat være mer effektiv?
bruteforcing bortkastet tid?