Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 890
Det gjelder Windows XP-maskiner som er medlem av et domene. Maskinene bruker ikke velkomstskjerm, men vanlig innlogging.

Hvis jeg logger meg selv inn på "Per" sin maskin, står det mitt navn (siste innloggende) i feltet for brukernavn hvis det var lenge siden jeg logget meg ut, siden strøminnstillingene har satt maskinen i dvale. Endrer jeg dette, blir kanskje "Per" mistenksom.

Jeg kan selvsagt logge meg inn som lokal bruker uten å gå gjennom domenet, men da vil også "Per" se at noen har vært innpå, selv om ikke jeg personlig blir avslørt.

Kan man gjøre et triks for at "Per" skal være default bruker ved login, uansett hvem som logget seg inn sist?

Jeg vet også at jeg må slette alle spor etter meg i "documents and settings"; der vises jo alle som har logget seg på. Er det andre steder man blir loggført når man logger seg på, eller andre spor som må slettes?
Sist endret av hinsidige; 18. februar 2012 kl. 09:32.
Jeg tror ikke det er noen annen måte enn å logge inn på hans bruker.
Står det "administrator", kan han tro det er en fra IT-avdelingen ihvertfall.

For å pirke VELDIG, vil det også finnes spor igjen etter deg i registeret. Om du søker på ditt brukernavn der, vil det ligge igjen et par verdier selvom du har slettet brukermappen din.
Maskinene kjører et script for pålogging. Det er ikke noen muligheter for å manipulere dette da?
Sjekk mappen eventvwr.msc og loggene der