Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2028
tittelen sier mye. jeg og en nabo skal trekke TP så jeg kan snylte linja hans. vet dere hvem som selger slike lengder?
Alle elektro sjappene jeg vet om, minuset er jo at du må koble pluggene selv.
Nuvel. Enhver elektrosjappe som driver med svakstrøm/data/alarm/etc. har nok en tang eller to. Kanskje du kan få låne den?
Vise ID, legge igjen telefonnummer e.l.
Er jo UTROLIG dyrt å kjøpe TP i butikken da.
Spør heller din ITansvarlig\Laborant om du kan få kjøpe hos ham.

Pluggkobling = minus ?
I think not
jeg vet ikke det med signalstyrken, men hva med å kjøpe 3x 20 m med forlenger?
60m går fint. I hovedsak så sier man ikke lengre enn 100m. Men 60m gikk fint, prøvd selv i forbindelse med noe kursstyr.

Og elektrosjappa kan helt sikkert sette på plugger til deg også.
100meter vanlig uskjermet Tp går fint, opptil 150meter ved god skjerm
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg kjøpte 100 meter TP på rull + tang og 20 kontakter og ga totalt 400 eller noe fra leverandør (Malmbergs tror jeg..) Funker som bare faen den.. Litt tuklette å få til kontakt-festing ved første forsøk men med litt trening går det fett.. Ville hørt om en eller annen elektrosjappe eller firma kunne bestilt noe, får det som regel billigere enn hos komplett.no og lignende..
Har 100m for 400kr hos clas olson.
60 er ikke noe problem. Et par kamerater kjører 100m (ca) og det funker fett det..
Elfa bestillte selv derfra.
Men der tror jeg det bare er ruller på 100m.
husker ikke helt...
One of the good guys
2rs1's Avatar
En kammerat av meg har en tp trekt igjennom skogen, ca 130 m. Det går helt fint. Men jeg har også hørt 100+ ikke er bra.
Jeg og naboen hadde en 100 meters kabel til hverandre. Den ble dessverre revet ned av en lastebil(!)
Når det går over 100m så vil man vel ikke få utnyttet linjen helt, packet loss og slike ymse ting på grunn av at signalet blir svakere. ellerno
biltema hvis du bor i nærheten
Jeg ville valgt skjermet over en slik avstand.
Ripz: fikk dere 100mbs på den kabelen?