Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 918
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Vel, da var det her:

Nero 6 endelig klar
Et av verdens aller mest brukte CD/DVD-brenneprogrammer foreligger endelig i ny versjon. Ahead Nero Burning ROM 6 er klar for nedlasting.

Nero Burning ROM har siden versjon 4 gått for å være et av de mest pålitelige og avanserte CD/DVD-brenneprogrammene for Windows. Med versjon 5 og senere versjon 5.5 ble Nero etter hvert blant de aller mest utbredte brenneprogrammene.

En av innvendingene enkelte har hatt mot programmet, har vært brukergrensesnittet. Det finnes langt lekrere og enklere brenneprogrammer på markedet, som for eksempel Roxio WinOnCD og Easy CD Creator. Neros styrker har først og fremst ligget i stabilitet og kompatibilitet, men programmet har etter versjon 5 også vært blant de mest funksjonsrike.

Den som venter på noe godt...
Det gikk rykter om at Ahead skulle ha versjon 6 klar allerede i fjor, men vi måtte altså vente helt til i dag, 18. juli 2003, før 6.0 ble offisielt lansert. En uautorisert prøveversjon myntet på testmagasiner fant riktig nok veien til nettet allerede i forrige uke, og har siden vært tilgjengelig i diverse pirat-fora.

Nå kan du laste ned den offisielle utgaven fra Aheads nettsider, og bruke den gratis i 30 dager. Ønsker du å bruke programmet etter denne perioden, koster det i underkant av 500 kroner (60 USD) å registrere det for ubegrenset bruk.

Sakset fra msn
Digg, beta'n var smooth
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Mens vi er inne på det. Noen som har fått tak i??
Hmm, kan du ikke bare laste ned fra hjemmesida, også vente noen dager på en crack/serial da?
Ahead packs key new features into Nero 6 at the last moment!

Due to high demand, features originally slated for future versions have now been brought forward in time to add even more value to this already impressive suite. Stay tuned for the new web release, now scheduled for July 25th. Included will be "Special Project" Nero Recode!

-www.nero.com-
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Damn, det vil si at jeg må laste ned enda en ny nero på 50MB den 25. hvis jeg vil holde meg upp to date. Jaja, greit å få med nye features som jeg aldri kommer til å bruke iallefall...

Hadde gjort seg med en nero 6 lite eller noe i den dur, med bare nero burning room.
Sist endret av Tias; 10. august 2003 kl. 02:26.
Re-member
Drix's Avatar
Veldig enig med Tias.. begynner og bli litt vel mye ekstra stæsj som følger med i bundel pakka. Klarer meg fint med bare selve brennerprogrammet.
Fant den her

>> http://www.sharelive.com/view.php?pid=9133 <<

men det går ikke så alt for raskt... ligger i 4 hos meg.. blir nok bedre når det kommer flere seeds

edit: går mye bedre nå :>
Sist endret av Digital Hybrid; 21. juli 2003 kl. 00:42.
jeg får 40 ned og 6 ut med BT

EDIT: 60Kb/s / 30Kb/s - fair og kjapt det vel
Sist endret av tore-; 21. juli 2003 kl. 01:09.
det er bra for meg