Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 3362
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Opprinnelig postet av eXorit
Selvom Kåre Willoch har sin mening om israel betyr ikke det at alle som er med i et parti støtter alt det en i partiet sier, det er masse jeg er uenig i med Høyre, men det er det partiet jeg er mest enig i flest saker. Men nå gidder jeg ikke sitere mine meninger om og om igjen jeg er uenig med 90% her inne når det kommer til den saken, men så tviler jeg at dette forumet har så sykt stor påvirkning på situasjonen der nede...
Vis hele sitatet...
Du har ikke nødvendigvis funnet den ideelle politiske oppskrift om du har vandra hen og meldt deg inn i unge høyre, jeg var medlem der selv en gang, men meldte meg ut når jeg ble klar over partiets ekstreme sleik oppover og spark nedover mentalitet.

Du er ikke enslig ungdomspolitiker her på forumet må du tro, og derfor virker det ekstremt latterlig når du kommer og kaller oss propaganda-påvirkede surrehuer uten peiling på politikk, når faktum er at en rekke av de som poster her er politisk ganske opplyste mennesker, med et sunt syn på saker og ting. Du kaller oss også sosialister/kommunister. takk for komplimenten i så fall. vi fører med andre ord en politikk som baseres mer på menneskeverd og hver enkelt persons rett til å føre et så godt liv som mulig.

forøvrig skulle jeg til å gjøre et jævlig poeng ut av at du og er 17 år og kommer med pisspreik som er enda verre en det vetlus presterte, og foreleser for oss som om du skulle være professor i statsvitenskap. men så oppdaget jeg at du faktisk hadde vært så modig å sette full dato og fødselsår i profilen. en liten cred skal du ha for det hvertfall (i motsetning til enkelte andre som brått blir jævlig voksne når man ikke vet hvor gamle de er).
Kall meg en kommunist jævel og jeg syntes det er fint sagt!
Gatas Parlament
Når du melder deg inn i unge høyre og til og med går ut på forumet med det, da er du ikke smart. Ingen av dem (Palestina eller Israel) har rett. Begge er like skutt, men Israel får mye mer hjelp av amerika, så de klarer seg bedre. eXorit, du har klart å få masser av poster mot deg, men en ting skal du ha: du er ærlig, selv om jeg ikke liker deg. Minner meg om en jeg kjenner. Han er en liten fjott som tror at han kan alt om politikk, og syntes at USA er noe av det største som finnes politisk(jeg mener det er der de er mest rævkjørt) og er medlem av Unge Høyre. Moren eier en frisørsalong, så det kan hende du faktisk er den jeg tenker på. Det du har kommet med nå er ikke akkurat det beste å begynne postene dine med i forumet.