Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 3256
Nå har jeg gått tom for serier og trenger og finne en ny serie og se på! Her trenger jeg hjelp.

her er serier jeg ser på / har sett.

-Entourage
-Californication
-Prison break
-Breaking bad
-the walking dead
-How I met your mother
-The big bang theory
-Two and a half men
-The mentalist

Skriv den beste serien du har sett som ikke er listet over.
skriv kun 1 serie please. Så ser jeg den som flest folk nevner
Hva av serier liker du? Altså, hva typer? Drama, komedie, action..?
Weeds (zentegn)
Siden du ikke nevner hvilken sjanger du ønsker så anbefaler jeg Jersey Shore.
Man stapper guidos og guidettes inn i et hus og lar de feste og holde på selv.
Fantastisk underholdning.
Fringe <3

Måtte ha flere tegn her.
Fringe - Trailer.

Doh, litt for sen der. Men det kan du jo tolke som ett "tegn" på hva du burde se. hehe
Sist endret av caperno; 20. januar 2011 kl. 12:35.
Kan man ikke slette sånnne tråder som dette her? Tror jeg har sett 10-15 tråder om samme tema i år.
Hva med Dexter?

Også må jeg brare bryte det du spør om å si 1 til -_- xD
- Flashforward
Sist endret av Shudo; 20. januar 2011 kl. 12:37.
Trådstarter
Liker alle sjangere! så lenge det er en kul serie!

shit, glemte dexter.. har seff sett den skal sjekke traileren til flashforward
- Skins (den britiske)

Utrolig kult tenåringsdramashow. Masse banning, masse dop, masse kjærlighet (morsom og trist kjærlighet), og tragedier. Rett og slett en genial serie.
Anbefaler ikke at du starter på Flashforward. God serie, men den er kansellert, så da får vi ikke vite hvordan den ender..Kjipt.
Sist endret av caperno; 20. januar 2011 kl. 12:40.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
The Wire, litt info..
Boardwalk Empire (Knall serie)
Eastbound and Down (Om en amerikansk fotball proff)
Hung (Om en lærer som prostituerer seg)
Into The West (En litt eldre serie, men meget bra)
John Adams (Som over)
Life On Mars (Den engelske)
Heroes?

De to første sesongene er utrolig bra, men så blir det litt hipp som happ, litt sånn som prison break.(Sier ikke at serien er slik som prison break, men at den tar av fra de første sesongene)
Sitat av caperno Vis innlegg
Anbefaler ikke at du starter på Flashforward. God serie, men den er kansellert, så da får vi ikke vite hvordan den ender..Kjipt.
Vis hele sitatet...
Det er kjipt ja. Men sesong 1 er likevel knall bra. Selv om du sitter med masse spørsmål etter på som man aldri får svart på
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Battlestar Galactica
24 (<-- Må sees)
Friends, The king of queens?
X-Files
The 4400
One Tree Hill?
House MD.
My Name is Earl
MacGyver, Baywatch?

Har selv sett alle disse, og de er å anbefale!
Sist endret av Buddapower; 20. januar 2011 kl. 12:46.
Trådstarter
takk for mange bra tips! Noen som har sett "how to make it in america?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Boardwalk Empire: Kul dramaserie som finner sted i Atlantic City på 20-tallet. Litt om gangstere, politikk og forbudstiden i USA. Verdt å få med seg. Steve Buscemi spiller også overraskende bra i denne serien.

The Pillars of the Earth: Middelalder-drama i England regissert av Ridley Scott (Gladiatoren f.eks). Snublet over denne da jeg fikk middelalder-dilla for noen uker siden. Kul serie med en utrolig god historie og karakterer man forelsker seg i raskere enn man skulle tro.

Ellers er OZ, Curb Your Enthusiasm, The Office UK, Band of Brothers(!) og Deadwood serier som er vel verdt å få med seg.
True Blood.
Burn Notice og Dexter er noen Must-see'er
Oz - A series chronicling the daily activities of an unusual prison facility and its criminal inhabitants.

Eureka - The best minds in the US are tucked away in a remote town where they build futuristic inventions for the government's benefit.(Genial serie imho, med masse humor & rare situasjoner som opptår)

Firefly - Five hundred years in the future, a renegade crew aboard a small, spacecraft tries to survive as they travel the unknown parts of the galaxy and evade warring factions as well as authority agents out to get them.
Bynner og bli ganske gammel den serien, men er fortsatt knall! 9.4 rating på Imdb burde være grunn nokk til i hvert fall og sjekke den ut

Supernatural - Two brothers search for their missing father, the man who trained them to be warriors against supernatural evil.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av shiiit Vis innlegg
takk for mange bra tips! Noen som har sett "how to make it in america?
Vis hele sitatet...
Ja, kul serie som minner mye om Entourage, men det har bare kommet en sesong hittil.
Trådstarter
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Burn Notice og Dexter er noen Must-see'er
Vis hele sitatet...
Burn Notice virket som en ganske kul serie.. Noen andre som anbefaler den sterkt?? (sett dexter)
- Lie to Me. Minner endel om The Mentalist. Har akkurat begynt å se på denne selv!
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Må nok komme med en trist nyhet om at Heroes og ble kansellert. Vil fortsatt anbefale den, men blir jo en evig cliffhanger tilslutt.

Produsenten har lovet en avsluttning, men når denne kommer er usikkert.

Kan du ikke bare se igjennom trådene som det ble linket til TS? Sikkert 50+ serier hvertfall
Blue Mountain State, ingen over, ingen ved siden.

The Inbetweeners! Lattis!

True Blood.
Supernatural.
Modern family, morsom komi serie med 20 mins episoder
Hvis du har lyst på en serie som er lagd av skaperne fra Entourage, så anbefaler jeg deg serien How to make it in America.
Den har et lite Entourage preg over seg, men en helt annen setting. Ganske så kul serie. Går forresten på NRK3 på Onsdager.
Hvorfor er ikke Lost nevnt?
Også vil jeg anbefale No ordinary family
Johnny Cash mofos
Spartacus: blood and sand!
epic shit!
Sopranos! Noe av det beste jeg har sett.

Har også hørt at serien Rome skal være bra. Har bare ikke fått sett på den enda.
Dexter. Absolutt det beste som går på tv. Også har du 5 sesonger og kose deg med. Ellers er The Office US must-see.
Mye bra som er nevnt her. Community bør også sees!

Andre serier:
Californication
Gary Unmarried
House
Psych

Sikkert noen av de som er nevnt, men tror noen av de skal være nye i tråden.
Sist endret av Restyle; 21. januar 2011 kl. 01:04.
It´s always sunny in philedelphia!

http://www.imdb.com/title/tt0472954/

Gi det en sjangs! Virker kanskje litt sykt og sært i begynnelsen! Men det er bare så sinnsykt morsomt når du skjønner humoren!
Seinfeld! Alt du trenger.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Veronca Mars http://www.imdb.com/title/tt0412253/ [3 sesonger] Drama | Crime | Mystery
After her best friend is murdered and her father is removed as county sheriff, Veronica Mars dedicates her life to cracking the toughest mysteries in the affluent town of Neptune.
Vis hele sitatet...
Sons of Anarcy http://www.imdb.com/title/tt1124373/ [3 sesonger] Crime | Drama
A man in his early 30s struggles to find a balance in his life between being a new dad and his involvement in a motorcycle gang.
Vis hele sitatet...
Supernatural http://www.imdb.com/title/tt0460681/ [6 sesonger] Drama | Fantasy | Horror | Mystery | Thriller
Two brothers search for their missing father, the man who trained them to be warriors against supernatural evil.
Vis hele sitatet...
Spartacus: Blood and Sand http://www.imdb.com/title/tt1442449/ [1 sesong] Action | Adventure | Biography | Drama | History
Watch the story of history's greatest gladiator unfold with graphic violence and explicit sex. This is Spartacus.
Vis hele sitatet...
The War at Home http://www.imdb.com/title/tt0460692/ [2 sesonger] Comedy
Parents struggle to raise their teens.
Vis hele sitatet...

Vmars, SoA, SN og spartacus har alle jævlig gode storyer og du kan sitte i evigheter og se på
War at Home derimot har ingen som helst story men hver episode er hysteriske! ANBEFALER ALLE PÅ DET STERKESTE!!!

edit: har mange mer på lager og mange er allerede nevt men disse er favorittene mine!
Sist endret av Echuz; 21. januar 2011 kl. 01:59.
Sitat av stehal Vis innlegg
Kan man ikke slette sånnne tråder som dette her? Tror jeg har sett 10-15 tråder om samme tema i år.
Vis hele sitatet...
ok vi skjønner at det er flere tråder som dette, men det er jo litt ok med en personelig tråd for trådstarter. mange tråder som dauer og siden det alltid begynner nye serier så skader det ikke med en ny en.

kanskje det er deg vi skulle ha sletta? - kp til deg viss det hadde vært mulig
Lgend of the Seeker
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Blue Mountain State, ingen over, ingen ved siden.
Vis hele sitatet...
Det går ikke an å mer rett enn du har her.
Sons of Anarchy , The Sopranos, Breaking Bad, Boardwalk Empire jævlig gode serier
Synes det er rart at bare to har sagt Chuck når det er verdens beste serie

Fire sesonger, den tredje er nettopp ferdigvist i Norge, og den fjerde er vell litt over halvveis i USA. Du finner alle episoder på Bukta
Vil anbefale Breaking Bad, uforutsigbar serie som får tiden til å fly ekstremt fort.
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Sitat av maling123 Vis innlegg
Vil anbefale Breaking Bad, uforutsigbar serie som får tiden til å fly ekstremt fort.
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Vis hele sitatet...
Sitat av shiiit Vis innlegg
Nå har jeg gått tom for serier og trenger og finne en ny serie og se på! Her trenger jeg hjelp.

her er serier jeg ser på / har sett.

-Entourage
-Californication
-Prison break
-Breaking bad
-the walking dead
-How I met your mother
-The big bang theory
-Two and a half men
-The mentalist

Skriv den beste serien du har sett som ikke er listet over.
skriv kun 1 serie please. Så ser jeg den som flest folk nevner
Vis hele sitatet...
Du kan vel ta deg tid til å lese førsteposten hvertfall om du skal svare i en tråd?
Hvorfor ikke bare gjør dette veldig enkelt?

http://freak.no/forum/showthread.php?t=116216
Doctor Who. Britisk sci-fi-serie. Handler om en litt småsprø mann, som redder universet med ett supersonisk skrujærn. Høytbudsjett vel å merke.