Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  224 70172
Sitat av Herû Vis innlegg
Hvis ingen gode programmerere blir med på å lage noe slikt, kan det kanskje hende jeg lager noe slikt (vet ikke om jeg lager noe webbasert (tekstbasert/bildebasert web-spill, eller vanlig spill (med eller uten komunikasjon), kom med ideer her (på pm til meg, eller send en e-post til med emnet "nFF spill - ide" (uten anfølsestegn), tror jeg kommer til å ha ting om dette på hjemmesiden min (denfinesiden.zaprimus.org).
Vis hele sitatet...
Er det tilfeldig at du eier samme side som brukeren "zaprimus" her på nFF?

Dobbelkonto?
Sitat av Leiha Vis innlegg
Off topic: Er det ikke litt drøyt å kalle siden sin: Den fine siden- når den består av noen linjer svart tekst på en knall rød bakgrunn.
Skal spillet være noe i den duren også?
Vis hele sitatet...
Ikke sånn i det hele tatt nei.


PS: Kom ikke på noe bedre navn, men grunnen til navnet "den fine siden", var fordi jeg har laget en samling av ting som kan være aktuelt/fint.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Er det tilfeldig at du eier samme side som brukeren "zaprimus" her på nFF?

Dobbelkonto?
Vis hele sitatet...
Les den eneste tråden jeg har laget på skryteplassen, så skjønner du det

Kort sagt: Han tilbød meg plass og domene.
Sist endret av Herû; 14. august 2010 kl. 22:59.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Logoen er grønn... Betyr det nytt design/template på hele forumet?! Det er i så fall relativt store nyheter det også.

Men men, 50.000! Alle burde klappe litt for seg selv forann PC skjermen, dere har fortjent det!
Når blir logoen etc. byttet ut?
Sitat av Elemental Vis innlegg
Er det tilfeldig at du eier samme side som brukeren "zaprimus" her på nFF?

Dobbelkonto?
Vis hele sitatet...

Hey u, han er han, og jeg er meg?

Okay?

En for mye?
Hurra)

Gleder meg til ny logo Blir det et annet theme? Håper på et litt mørkere, som oldskewl:P
Nei
ikke ny logo
den som er nå er jo fet, og orginal, skjønner ikke hvorfor logoen skal byttes til en fjortis i one piece!
gentleman #1
ViceR's Avatar
Skal passe på å fortelle alle på skolen at jeg er en del av den kuleste 1% i hele Norge. Da blir det haugevis av "real life" KP på meg! Wohoo!
Gratulerer !

Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Hva med å få tilbake galleriet? nso?
Vis hele sitatet...
Jeg holder en knapp på denne, i håp om å få det opp igjen.
Gleder meg til å se hvordan klærne blir !
Nå som vi har rundet 50 000 medlemmer så er det vel på sin plass å utvide "virksomheten"?

Jeg foreslår at det opprettes en orden hvor en gruppe utvalgte nff-medlemmer, fortrinnsvis de mest kunnskapsrike og erfarne blandt oss, skal starte ett politisk parti og lede oss mot en ny verdensorden. Nå er det på tide at noen tar opp kampen mot illuminati, frimurerlosjen og arbeiderpartiet! Nå er det vår sjanse!

Gratulerer!
Gratulerer så mye med 50k

Galeriet må tilbake =)
Gleder meg til freak.no plagg <3
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Mange brukere.
Gallelol
Vis hele sitatet...
Vi får neppe galleriet tilbake med det første, men foreløpig er der til alle tider ti (10!) bilder på https://imma.gr/stats.php (4-5 er skrivebord bilder).
Yay. Gratulerer nFF

Flere skal det bli. Gleder meg til ny logo
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Syns vi kan kjøre igang ett nytårslan i Trondheim eller noe så folk kan vise frem fyrverkeriene sine litt mere loveligt enn og gjøre det midt i september

Også kan vi lanet i noen dager
Kult. Grattis til alle, og ikke minst nso og crew.
Håper på en markering på en eller annen måte, helst noe der man kan treffe folk irl
Hurra!
Sitat av caperno Vis innlegg
Nå som vi har rundet 50 000 medlemmer så er det vel på sin plass å utvide "virksomheten"?

Jeg foreslår at det opprettes en orden hvor en gruppe utvalgte nff-medlemmer, fortrinnsvis de mest kunnskapsrike og erfarne blandt oss, skal starte ett politisk parti og lede oss mot en ny verdensorden. Nå er det på tide at noen tar opp kampen mot illuminati, frimurerlosjen og arbeiderpartiet! Nå er det vår sjanse!

Gratulerer!
Vis hele sitatet...
Dette finnes allerede.
Flexd, han mener som er smartere en dere VIFs
Sitat av Sio Vis innlegg
Her på bruket er vel knapt en kjeft enig om stort annet politisk enn at DLD er noe tull. Vi hadde blitt like enige som SP og SV når det skal trekkes strømlinjer over fjorder.

Men selvsagt, 50.000!
Vis hele sitatet...
Cyanide & Happiness ^^,

Alle sammen, pell dere til Trondheim så lager vi giga-treff med 50k folk!

Hipp, hipp. HURRA!
Gratulerer med 50k!

Logoen er knall! Litt bort fra det halvpinlige "viersåjævlighardcoreundergroundass" og litt mer noe som kan vises frem til bestemor.

Jeg vil ha kakefest og galleri! Plis?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Kakefest og Galleri!
Gratulerer nFF!

Støtter ideen om et LAN i Trondheim! Jeg kan mest sannsynelig stille med lokale, endel svitsjer og ruter hvis det finnes interesse =)
Eg kan laga brownies
Gratulerer med 50K
Gleder meg til ny logo
Hva er galleriet? Noen foreslo å få dette tilbake, men det eksisterte tydeligvis før min tid.


Sitat av Elemental Vis innlegg
Dobbelkonto?
Vis hele sitatet...

Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Hey u, han er han, og jeg er meg? Okay?
Vis hele sitatet...
Schizofreni...
Sist endret av Totskalle; 16. august 2010 kl. 01:28.
Galleriet var et episk bilde-galleri ^_^
Galleriet var et galleri (faktisk) hvor folk la ut bilder. Et par bilder fra galleriet jeg fant på pcen min nå:





Du skjønner tegningen.
Sist endret av drittunge; 16. august 2010 kl. 01:31.
Rett og slett en samling av alle mulige fete bilder ja Skjønner jo for så vidt at det ble mye lagringsplass, hvis det var derfor det ble avskaffet.
Omg, hva var/er nicket på han fyren på siste bildet der? Husker han var/er awesome ^_^
Sitat av Torepia Vis innlegg
Omg, hva var/er nicket på han fyren på siste bildet der? Husker han var/er awesome ^_^
Vis hele sitatet...
phun_q, han er fortsatt "aktiv" selv om han kansje leser for det meste. Ikke så lenge sia jeg har sett en post fra han ihvertfall.
Shady Banana
Quix's Avatar
Gratz alle sammen

Kakefest og LAN høres knall ut hvis det kan gjennomføres. Da har man jo en unskyldning til å game og dra en plass lenger unna Harstad enn Mo i Rana
Sitat av dobby Vis innlegg
50 000 medlemmer er mer medlemmer enn Arbeiderpartiet(Norges største parti) har i dag. Makta ligger hos freak.no snart.

http://arbeiderpartiet.no/Aktuelt/Ny...ts-medlemstall (tror ikke det har vært altfor stor økning der de to siste årene..)
Vis hele sitatet...
Vi bør lage vårt eget parti
Gratulerer nok en gang nFF!

Slenger meg på de andre og sier: VI VIL (as always) HA DET POKKERS GALLERIET TILBAKE! Værsåsnill med sukker og fløte på? Og jordbær.. Mmmh!

On a side note; Jeg håper den nye logoen blir noe annet enn en grønn firkant med rare streker på. Blergh.
Liker den gamle logoen bedre en avataren til nso. Ser nesten ut som noe tannlege greier.
50000 brukere er jo nesten like mange som innbyggertallet i Sarpsborg
Sitat av pidget Vis innlegg
Disse tingene har en tendens til å stoppe seg selv. Det er hardt nok å få et titalls svette kjellernerder til å troppe opp og rope "peppez" en til to ganger i året.-
Vis hele sitatet...
Hahaha! Tidenes. Men skal ikke se bort i fra at det hadde kommet mange om det først hadde blitt no av den fest(ival)en!
Et par forslag til hvordan vi kan feire/markere 50 000 medlemmer:

- Leie en stor båt med grilling og slikt
- Samle sammen de mest motiverte medlemmene til å lage en gigantisk nFF-kake som bygges i seksjoner som etter hvert settes sammen til en komplett kake
- Landstreff et eller annet sted
- LAN
- Fotoredigeringskonkurranse i anledning nFF har 50 000 medlemmer
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Haha, festival ja. Jojo, for all del; er lov å drømme.

Jeg foreslår at noen starter en tråd der de viser (tekst, bilde, video) hvordan de feirer 50.000 medlemmer som ikke har blitt kastet ut, og at tråden ikke fylles opp med masse kommentarer som "ooh, kult!" og "legg ut flere da!".

Bak kaker, send opp raketter, lukt på kanel. Kort sagt: Feir!

Gammel og ny logo i svg-format e.l. noe sted?
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Fotoredigeringskonkurranse i anledning nFF har 50 000 medlemmer
Vis hele sitatet...
Dette må vel gå an å få fiksa hvertfall? Alà, "vis din måte og gratulere nFF på".
Hva med å skrive en passende tekst, stjele en melodi evt. mekke en beat (sikkert noen av dere unz unz unz-freaks som har noe halvferdig) for så lage karaoke, der man sender inn sitt bidrag for så sette alle bidragene sammen til en sang.
Det ferdige produktet blir da en sang der de som melder seg synger en setning/strofe hver.
Alt som kreves er at folk sender inn bidrag og at noen tar på seg ansvaret for å mixe det hele sammen. Det kommer til å bli rimelig stygt, men forhåpentligvis moro. Se for dere we are the world, bare dårligere.
Sist endret av Mith; 16. august 2010 kl. 13:47.
Sitat av Mith Vis innlegg
Hva med å skrive en passende tekst, stjele en melodi evt. mekke en beat (sikkert noen av dere unz unz unz-freaks som har noe halvferdig) for så lage karaoke, der man sender inn sitt bidrag for så sette alle bidragene sammen til en sang.
Det ferdige produktet blir da en sang der de som melder seg synger en setning/strofe hver.
Alt som kreves er at folk sender inn bidrag og at noen tar på seg ansvaret for å mixe det hele sammen. Det kommer til å bli rimelig stygt, men forhåpentligvis moro. Se for dere we are the world, bare dårligere.
Vis hele sitatet...
God ide, er vel på tide med "Alt her i livet 2"
Hvorfor bytte logo? Er jo fin den som dere har, ikke noe som skriker ut men er enkel men stilren.
Men men, smak og behag. Gratulere med økende popularitet.
Grattis med 50 000, det rimelig awesome.

Det som hadde vært enda mer awesome er å få til old skewl-themet igjen, det var nemlig awesome. Og galleriet, selv om det sikkert blir litt 4chan-wannabe.

Artig med ny logo!
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Grattis!

Synes ikke logoen var så galen jeg.
Tøft, gratulerer ja =)

Likte logen jeg også, kjekt med litt forandring noen ganger.
Gratulerer med 50 000 medlemmer, nFF.
Gratulerer til alle sammen med 50 000 medlemmer. Likte godt den nye logoen og håper den faller i smak hos de fleste når vi får se den skikkelig. Mye bedre enn halvmåne / mannen-som-sitter-nær-en-datamaskin-logoen etter min mening.
Gratulerer nFF! ER så koselig å se at forumet vokser <3
Sitat av Forconin Vis innlegg
God ide, er vel på tide med "Alt her i livet 2"
Vis hele sitatet...
I want this too!
Han lovte å lage den!
Kunne vi ha fått nFF i svart? Sånn liten gave til brukerne.