Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1613
har alltid kjørt windows 98 men så tenkte jeg at jeg skulle legge inn windows me idag (forandring er alltid bra?) alt gikk bra men jeg kommer meg ikke på internett..

jeg får ringt opp helt fint osv, men jeg kommer ikke inn på verken irc, web, telenet, ssh osv, har prøvd det meste.. noen som aner hva det kan være ?!
Ikke akkurat noe svar, men:
FJERN ME OG INSTALLER Win98 SE ELLER Win2K!!!

WinMe er noe drit. Har ikke hatt annet enn problemer med det siden jeg installerte det... 2 måneder så var det slutt
zeth's Avatar
Trådstarter
har kjørt både win98 og win2k uten å være særlig fornøyd... uansett noen som kan hjelpe meg med problemet mitt ... ?
jeg kom meg heller ikke på internett når jeg hadde winme, så jeg gikk tilbake til win98 og nå har jeg win2k... kom på internett da, men etter omtent et halvt minutt så rablet det for rnappp...
zeth's Avatar
Trådstarter
woohoo, kom meg på nett i winme =) takk for all nyttig hjelp