Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1708
Har laget en soundslide fra årets tattoo convention som gikk av stabelen i helga.
Dette er en nedkrympet versjon av originalen etterson jeg fikk mange kommentarer på at den var for lang.

forhåpetnligvis har jeg lykkes i å lage en bedre en på andre forsøket

http://erikholsvik.com/Series/tattoo/index.html
Sist endret av ErikH; 29. juli 2008 kl. 11:27.
Var helt ok, synes det var litt rart at du tok med han som lagde de smykkene. Det kom plutselig også var han plutselig borte igjen, akuratt den delen virket litt amatør messig.

Ellers er det veldig bra at det er litt presseoppmøte så oss som ikke fikk hvert der får sett noe derifra. PS: Starten var drit bra, regner med at det er den du har brukt mest tid på?
Synes det var bra jeg! Skjønte ikke helt hva du mente med smykkemaker, mathfjeld? Kanskje bare meg som ikke fulgte med helt?
Mye bra bilder, fine skygger og bra fanging av stemning synes jeg (uten å ha vært der da). Det eneste jeg kanskje kunne ønsket meg mer av er closeups av litt flere tatoveringer - men det var vel kanskje ikke hensikten din med dette? Nice work - tatt's life!
Sitat av mathfjeld
Var helt ok, synes det var litt rart at du tok med han som lagde de smykkene. Det kom plutselig også var han plutselig borte igjen, akuratt den delen virket litt amatør messig.

Ellers er det veldig bra at det er litt presseoppmøte så oss som ikke fikk hvert der får sett noe derifra. PS: Starten var drit bra, regner med at det er den du har brukt mest tid på?
Vis hele sitatet...
hadde han og pain solution showet med for å vise at det ikke bare er tattoartister på denne messa. vise litt av mangfoldet av mennesker der. men jeg ser den, ble kanskje litt rart.

han er heller ikke med i den korte versjonen. vil gjerne ha kritikk på den.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Jeg håper mathfjeld har grunnlag for å kalle deg amatørmessig på grunn av en liten glipp med bildene, som forøvrig ikke jeg la merke til.

Selv synest jeg du tar enormt gode bilder. Enda bedre er det at bildene passer godt sammen med lydene du har tatt opp. Du skaper en veldig god stemning rundt hele bildeserien. Spennende!
Svært godt arbeide. Dette fremstår som veldig profesjonelt og solid. Knallgode bilder og veldig passende lydspor som utfyller og forklarer, lar oss føle stemningen. Bildene i seg selv var også veldig gode. De fløt godt sammen som en serie samtidig som de hver og en var sterke og meningsfulle. Knallsterkt.
Jeg er dog enig i at den er noe sterkere i bagynnelsen. Siste tredjedel er ikke like solid, kan se ut som om du jobbet mest med tatoveringsdelen og kom på at du burde ha med noe av det andre også.

Jeg blir mer og mer glad i soundslides. Det er en genial formidlingsform og du mestrer den godt synes jeg.
Synes det var veldig godt satt sammen. Likte at du hadde lyder av tatoveringen i bakgrunnen og stemmer til folk vi så oppå, det gav en følelse av å være der, og fanget oppmerksomheten min.
Dette er det første jeg har sett av soundslides, så jeg vet ikke helt hvordan "nivået" er, men jeg likte virkelig produktet ditt. Det var interessant, og som Golder sa, spennende.
Sitat av galningen
hadde han og pain solution showet med for å vise at det ikke bare er tattoartister på denne messa. vise litt av mangfoldet av mennesker der. men jeg ser den, ble kanskje litt rart.

han er heller ikke med i den korte versjonen. vil gjerne ha kritikk på den.
Vis hele sitatet...

Glemte helt det jeg, får vel ta meg tid til å se den korte versonen senere idag.

Jeg glemte jo såklart og gi deg kritikk på det beste, så klart bildene, du tar utrolig bra bilder, og at du i tilegg lager en så bra slide av det er imponerende.

Ellers så er jeg litt skuffet over at starten er så sykt mye bedre enn resten, elsker måten du får lyd og bilde til å matche helt perfekt.

Som sagt er dette den lange versjonen.
Synes du bare blir bedre og bedre jeg Galningen. Stå på! Likte dette kjempegodt.