Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1434
Noen som vet hvordan jeg kan gjøre om musikkvideoene mine til musikkfiler??
De er i mpg og jeg vil ha de over til mp3 eller wav..
Noen som kan hjelpe?

Takk!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
må være et av de mer bizare spm. jeg har sett.. hehe.. men:

har du 2 lydkort? isåfall så kan du spille av mpg'en med det ene.. og ta opp med det andre emd et enkelt lydopptaksprog
Better than thou.
Hvis du ikke har det (antar at lydkortet på den gamle pc'en din er i hovedkortet) så kan du også starte lydinnspilling, og pause filmen hvert minutt og starte recording igjen, så redigere med cool edit.. eller hvis du ikke er totalt braindead (som jeg var nå..) så kan du også bruke cool edit til alt.. og slippe å stoppe filmen 1 gang i minuttet..

just my 2 cents..
Det er jo bare å spille av filmen mens et program recorder musikken...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
1. ikek for å være frekk ellerno.. men sa ikke carlo nettopp det på sin egne spessielle måte?
2. det kan faktisk skape konflikter .. derfor jeg nevnte det med to lydkort.. noen lydkort liker ikke å ha strøm ut og strøm inn samtidig
Originally posted by nso
1. ikek for å være frekk ellerno.. men sa ikke carlo nettopp det på sin egne spessielle måte?
Vis hele sitatet...
Ah, så det nå Hadde det litt travelt, så jeg skummet bare igjennom teksten...
bruk adobe premiere e.l og skill ut lydsporet