Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 919
Linuxnerd
Da ser det ut til at vi Slackware-folk har en nyhet å glede oss til om ikke så altfor lenge.
Slashdot sin artikkel leser du her

Changeloggen finner du her

Gleder meg!
wooooohooooo!!!
rekylvinyl.no
det var deilig å få bekreftet at slackware aldeles ikke er dødt.
nice....
downer så fort jeg får tid
Linuxnerd
Trådstarter
metrom: du kan jo hele tiden følge med på changeloggen, og laste ned current-versjonen. Dermed slipper du å måtte bekymre deg over om Slackware er dødt eller ikke
Men det nytter ikke å spørre om når neste versjon kommer, det man får til svar da er; "When it's done."
original reprint
xaff's Avatar
Alle uviklere liker å si den setningen: "When its done."

Men hva gjør slackware så mye bedre enn andre distroer?
Linuxnerd
Trådstarter
Vanskelig å si hva de gjør så mye bedre, jeg personlig liker at de IKKE satser på brukervennlighet, men stabilitet og funksjonalitet. På den måten vet man mer hva som skjer i operativsystemet, og man lærer seg mer siden det meste må gjøres manuelt istedenfor at det blir gjort automatisk.

Ulempen med Slack er at pakkesystemet ikke er spesielt utbredt, så man må kompilere alt selv, det gjør at man mister oversikten over hva som er installert, og det blir mye rot.
kde3 bl.a. er jo nice Ferdige nye kerneler og annet shiz... Heftig

Men tror jeg venter til 8.1 final er klar... Har ventet på denne lenge nå